Plaats hier je mooiste foto gemaakt met de 3GS discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) zal eens proberen een foto te maken op een festival dit weekend eens kijken wat dat heeft...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
zal eens proberen een foto te maken op een festival dit weekend eens kijken wat dat heeft
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Van vakantie twee:
Spoiler
Zien er aardig goed uit, niet? Groetjes! Laatst gewijzigd door Timmeh_; 20-09-09 om 23:23. Reden: Foto's in een spoiler gezet. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Alles getrokken met 3G;
Spoiler
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 20-09-09 om 23:23. Reden: Foto's in een spoiler gezet. |
|
|||
|
|||
Kan niet zeggen dat ik een geweldige iphone photograaf ben, geef mij maar gewoon een normale. anwyay hier wat *kliekjes
RATE PLZ
Spoiler
OEF! die fotos zijn groot beetje pain voor mensen met low-interwebs Laatst gewijzigd door Timmeh_; 20-09-09 om 23:24. Reden: Foto's in een spoiler gezet. |
|
|||
|
|||
*bump* Mooie foto's Kenda en Phoef Alleen die eerste lijkt een beetje haastig genomen (van Phoef)
|
|
||||
|
||||
Bij deze wil ik jullie graag op de SPOILER-modelijkheid te wijzen. Door de tags [*spoiler*] en [*/spoiler*] (zonder de sterretjes) om de foto's heen te zetten, worden deze in een spoiler geplaatst. Dit scheelt erg in de laad-tijd van dit topic. Het is niet verplicht om dit te gebruiken, maar de foto's van bijvoorbeeld Phoef zijn wel erg groot
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Afgelopen zondag getrokken met iphone en dan bewerkt met photo effects Laatst gewijzigd door Scooter; 24-09-09 om 08:59. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn uiteraard mooie foto"s te trekken met de Gs3 wie het tegendeel beweerd heeft nog gene iphone in zijn handen gehad |
|
|||
|
|||
Mijn 2 mooiste die ik kon vinden ^^ Ben een hoop kwijtgeraakt wat heeeeel jammer is zaten vele mooiere toppers tussen
Spoiler
En dit is de topper om kwart voor 7 in de morgen na al heel de nacht op station moeten wachten op de eerste trein die om half 8 kwam dus anders gezegt in het kort om kwart voor 7 in de morgen wanneer jullie lagen te slapen zat ik aan de m&m's ;3
Spoiler
Alle 3 de foto's zijn zonder ook maar een programma te gebruiken! Ik vind ze zelf super! (Sorry van de eigendunk ;$) |
|
||||
|
||||
Foto genomen met mijn 3G in Camp Nou van FC Barcelona tijdens de eerste competitie wedstrijd van dit seizoen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3gs 3.1.2 foutje gemaakt met spirit:( | cengiz1989 | Jailbreak | 12 | 17-05-10 14:17 |
Show yourself - plaats een foto van jezelf in dit topic ! | Jumper2110 | Chat en geruchten | 13 | 04-03-09 11:10 |
[2.0.1] Eerste foto gemaakt met camera is 'leeg' | mrmark | Muziek, foto & video | 0 | 13-08-08 06:21 |
nieuwe iconen gemaakt, post ze hier | croiman | Jailbreak apps en thema's | 10 | 04-05-08 09:10 |
|
|