//

Muziek 3G S op speaker beluisteren

Muziek 3G S op speaker beluisteren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, zal me eerst even netjes voorstellen. Ik ben Tim en kijk al een tijdje mee op dit forum. Nog geen problemen of hulp ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-09, 16:39
de--spijker de--spijker is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard Muziek 3G S op speaker beluisteren

Hallo allemaal,

zal me eerst even netjes voorstellen. Ik ben Tim en kijk al een tijdje mee op dit forum. Nog geen problemen of hulp kunnen bieden, dus tot nu toe was een account nog niet nodig. Nu heb ik een probleempje met mijn 3G s en hopelijk weten jullie een oplossing.

Als ik muziek of video's wil beluisteren op mijn 3G s via de speaker, dan gaat dat de eene keer wel en de andere keer niet. De keren dat ik mijn muziek wel via de speaker kan beluisteren zie ik ook de volume balk zodat ik de speaker volume harder en zachter kan zetten.

Soms als ik niet heb veranderd komt er geen geluid meer uit mijn speaker en is de volume balk ook verdwenen.

Met de zoekfunctie niets gevonden, dus heeft iemand een oplossing of idee wat het kan wezen?

THANKSS!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-07-09, 05:51
iFrans iFrans is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard defecte speaker?

Hoi, ik ben ook nieuw op dit forum en heb ook een "speaker"probleem gevonden.

Het geluid van mijn 3GS komt slechts uit een speaker!
- In Itunes zijn de liedjes wel in stereo te horen.
- Liedjes van iPhone beluisteren met de koptelefoon is ook in stereo.
- In verschillende sites gezocht naar het verschuiven van de balans (kanaalverdeling) levert helaas niets op.

Voorlopige conclusie: defecte speaker???
  #3  
Oud 07-07-09, 08:28
de--spijker de--spijker is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

Dat het geluid (als de speaker wel werkt) uit 1 speaker komt was me ook op gevallen, maar had tegen mezelf gezegd dat de andere speaker voor andere doeleinden is.

Maar ik vind het vervelender dat ik de eene keer wel mijn speaker kan gebruiken en een volumebalk zie en de andere keer niet:s
  #4  
Oud 07-07-09, 10:10
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

linker uitgang = Speaker
Rechter uitgang = Microfoon
  #5  
Oud 07-07-09, 15:08
de--spijker de--spijker is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

Das in iedergeval al handig om te weten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
speaker speelt automatisch muziek af Guest-20191103144301 iPhone accessoires en onderdelen 1 23-04-11 16:49
Muziek: Muziek op pauze tijdens beluisteren Kiwitje Muziek, foto & video 2 24-09-09 00:00
Muziek: Muziek van iPhone beluisteren op andere computer mellade Muziek, foto & video 14 16-04-09 00:21
Mac OS X: Muziek-video's beluisteren BadSide iTunes 4 03-12-08 18:38
muziek van iphone via autoradio beluisteren?? beeldbuis Archief 3 24-06-08 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:39.