Muziek-video's beluisteren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Is het ook mogelijk om liedjes met een videoclip ook alleen te beluisteren, en dus niet te bekijken? Wanneer ik een lied met videoclip ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Muziek-video's beluisteren
Hi,
Is het ook mogelijk om liedjes met een videoclip ook alleen te beluisteren, en dus niet te bekijken? Wanneer ik een lied met videoclip afspeel, speelt de clip zich fullscreen in iTunes af (over heel iTunes), en stopt het hele nummer als ik alleen de video afsluit (het kruisje linksboven, die samen met de play-knop e.d. verschijnt). Ook wanneer ik iTunes sluit (gewoon alleen met het rode bolletje) dan stopt het nummer ook. Weet iemand hoe dit anders kan?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als muziek video instellen. Dat staat hij ook in je muziek bibliotheek en kan je ernaar luisteren zonder de video.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Op de iPhone doet hij het wel gewoon, maar dus niet in iTunes op m'n Mac.
Zodra ik het filmpje afsluit (die vanzelf opent), stopt ook het nummer... ;( Nja, jammer dan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek en/of video via Aux | clim | Muziek, foto & video | 0 | 28-12-10 15:02 |
Muziek: Muziek op pauze tijdens beluisteren | Kiwitje | Muziek, foto & video | 2 | 24-09-09 00:00 |
Muziek: Muziek 3G S op speaker beluisteren | de--spijker | Muziek, foto & video | 4 | 07-07-09 15:08 |
Muziek: Muziek van iPhone beluisteren op andere computer | mellade | Muziek, foto & video | 14 | 16-04-09 00:21 |
muziek van iphone via autoradio beluisteren?? | beeldbuis | Archief | 3 | 24-06-08 15:29 |
|
|