Muziek en/of video via Aux discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb nog niet lang een Iphone4 en ben hier al flink aan het snuffelen op dit forum. Ik zit op dit moment ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Muziek en/of video via Aux
Hoi allemaal,
Ik heb nog niet lang een Iphone4 en ben hier al flink aan het snuffelen op dit forum. Ik zit op dit moment in een vakantiehuisje waar een tv is. Ik wil vanaf de iphone deze aansluiten op de ingang van die tv. Daarvoor heb ik een kabeltje met een jackplug 3,5 mm met 3 ringen (beeld, geluid links, geluid rechts, aan de andere kant geel (video), rood en wit (audio). Een feit is dat de kabel goed is, de ingang goed is , daar zitten de fouten niet. (ik heb namelijk een klein dvd-spelertje meegenomen die exact dezelfde kabel nodig heeft en werkt perfect) Dus: Is er een instelling die nog gedaan moet worden om beeld en geluid naar de tv te sturen? ik zie het even niet. Alvast bedankt Clim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: fotos en muziek en video bestanden | scoop1 | Jailbreak | 2 | 15-11-09 10:44 |
Muziek & Video, worden iPod. | Alex-511 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-11-09 16:03 |
Mac OS X: Muziek-video's beluisteren | BadSide | iTunes | 4 | 03-12-08 18:38 |
OS X Desktop als muziek video | Michael | Chat en geruchten | 3 | 10-05-08 18:04 |
muziek, foto's en video's weg | chander | Unlock [archief] | 9 | 21-01-08 19:39 |
|
|