geld op itunes account storten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een itunes account maar geen Visa card. heb echter wel paypal maar dat gaat niet vanaf NL Is er iemand die me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geld op itunes account storten
Beste,
Ik heb een itunes account maar geen Visa card. heb echter wel paypal maar dat gaat niet vanaf NL Is er iemand die me geld kan sturen en dat ik je betaal via paypal of via bankrekening? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan volgens mij ook gewoon kaarten bij Dixons kopen voor iTunes tegoed.
[Edit] http://www.dutchcowboys.nl/apple/13816 En er zijn er misschien nog wel meer.
|
||||
|
||||
Of je stelt je account in met Click & Buy. iTunes gift cards is ook een oplossing uiteraard.
|
||||
|
||||
Media markt heeft precies hetzelfde. Koop gewoon een iTunes kaart en vervolgens voer je die in iTunes in. Zo krijg je tegoed zonder een credit card.
|
||||
|
||||
En als je geen zin hebt om de deur uit te gaan; je kan ze ook online bestellen in de Applestore en dat dan betalen door bankoverschrijving. Of bellen met Apple: 0800 0200 570. Wordt het nog gratis geleverd ook! (duurt alleen wat langer voor je het in huis hebt)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
gratis iTunes-nummers om een itunes account aan te maken | koi | Archief | 2 | 30-11-08 16:16 |
Mac OS X: iTunes liep vast, geld weg | BadSide | iTunes | 3 | 22-08-08 14:58 |
|
|