Foto's verwijderen? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iTunes geinstalleerd, vervolgens heb ik mijn iPhone aangesloten en met behulp van iTunes heb ik alle (20) afbeeldingen die op mijn laptop stonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Foto's verwijderen?
Ik heb iTunes geinstalleerd, vervolgens heb ik mijn iPhone aangesloten en met behulp van iTunes heb ik alle (20) afbeeldingen die op mijn laptop stonden op mijn iphone geplaatst.
Mijn vraag was hoe verwijder ik bijv. een aantal foto's die ik niet op mijn iphone wil hebben, moet dat met behulp van iTunes? zoja, HOE? Hetzelfde probleem heb ik met muziek, ik heb nu Onlangs Toegevoegd en On-The-Go 1 waar precies dezelfde liedjes in staan. Laatst gewijzigd door DertKesh; 02-01-08 om 21:48. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet dit verwijderen via Itunes. Je verwijdert in Itunes de foto's en/of muziek. Als je dan gaat synchroniseren zal hetgene je verwijdert hebt in Itunes op je Iphone ook verwijdert worden.
|
|||
|
|||
Dat lukt bij mij dus niet, ik heb de te verwijderen folders ook op mijn pc verwijderd, na sync blijven de foto's lekker staan op mijn phone, en dan ook nog in het zwart, zodat ik er helemaal niets aan heb. Heeelp! Iemand?
J |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's verwijderen op de iphone? | josephusjg | Desktop-applicaties | 20 | 22-07-13 22:38 |
Foto in afzenderbalk verwijderen | FSF | Muziek, foto & video | 1 | 25-06-10 23:35 |
foto's verwijderen | marcoV6 | Archief | 2 | 30-11-08 15:16 |
Windows: Foto's verwijderen iPhone | ahm | iTunes | 3 | 18-08-08 17:05 |
foto's verwijderen | joeri28 | Archief | 1 | 17-02-08 13:49 |
|
|