//

Foto's verwijderen?

Foto's verwijderen? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iTunes geinstalleerd, vervolgens heb ik mijn iPhone aangesloten en met behulp van iTunes heb ik alle (20) afbeeldingen die op mijn laptop stonden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-08, 21:33
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Exclamation Foto's verwijderen?

Ik heb iTunes geinstalleerd, vervolgens heb ik mijn iPhone aangesloten en met behulp van iTunes heb ik alle (20) afbeeldingen die op mijn laptop stonden op mijn iphone geplaatst.

Mijn vraag was hoe verwijder ik bijv. een aantal foto's die ik niet op mijn iphone wil hebben, moet dat met behulp van iTunes? zoja, HOE?

Hetzelfde probleem heb ik met muziek, ik heb nu Onlangs Toegevoegd en On-The-Go 1 waar precies dezelfde liedjes in staan.

Laatst gewijzigd door DertKesh; 02-01-08 om 21:48.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-08, 12:55
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Je moet dit verwijderen via Itunes. Je verwijdert in Itunes de foto's en/of muziek. Als je dan gaat synchroniseren zal hetgene je verwijdert hebt in Itunes op je Iphone ook verwijdert worden.
__________________
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black
  #3  
Oud 29-07-10, 00:42
jan@bimplan.be jan@bimplan.be is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Dat lukt bij mij dus niet, ik heb de te verwijderen folders ook op mijn pc verwijderd, na sync blijven de foto's lekker staan op mijn phone, en dan ook nog in het zwart, zodat ik er helemaal niets aan heb. Heeelp! Iemand?

J
  #4  
Oud 29-07-10, 14:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh Bekijk bericht
Ik heb iTunes geinstalleerd, vervolgens heb ik mijn iPhone aangesloten en met behulp van iTunes heb ik alle (20) afbeeldingen die op mijn laptop stonden op mijn iphone geplaatst.

Mijn vraag was hoe verwijder ik bijv. een aantal foto's die ik niet op mijn iphone wil hebben, moet dat met behulp van iTunes? zoja, HOE?

Hetzelfde probleem heb ik met muziek, ik heb nu Onlangs Toegevoegd en On-The-Go 1 waar precies dezelfde liedjes in staan.
Bij muziek ga je naar muziek bovenaan als je je iphone hebt aangesloten; daar kan je de mappen of liedjes aan en uitvinken, dat lukt perfect bij mij.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's verwijderen op de iphone? josephusjg Desktop-applicaties 20 22-07-13 22:38
Foto in afzenderbalk verwijderen FSF Muziek, foto & video 1 25-06-10 23:35
foto's verwijderen marcoV6 Archief 2 30-11-08 15:16
Windows: Foto's verwijderen iPhone ahm iTunes 3 18-08-08 17:05
foto's verwijderen joeri28 Archief 1 17-02-08 13:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.