Foto's van pc naar iPhone lukt niet meer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hey Ik heb probleem, toen ik op mijn oude pc bezig was dan kon ik zonder problemen foto's van mijn pc op mijn iPhone zetten, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's van pc naar iPhone lukt niet meer
hey
Ik heb probleem, toen ik op mijn oude pc bezig was dan kon ik zonder problemen foto's van mijn pc op mijn iPhone zetten, maar sinds kort heb ik een andere en daar heb ik vista op zitten, alles draait perfect ik kan liedjes erop zetten, film, programma's alles behalve foto's? als ik dan een foto wil opzoeken voor te plaatsen dan vind hij hem gewoon totaal niet! Ik heb mijn machtiging voor iTunes aangezet en het lukt nog altijd niet? Weet iemand hoe dit komt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Sync van iPhone voor apps lukt niet meer | wwl | iTunes | 5 | 06-05-11 16:17 |
iPhone: iPhone 2G downgrade van 3.1.3 naar 3.1.2 lukt niet | Jensito | Jailbreak | 4 | 02-10-10 23:55 |
Importeren foto's/video's lukt niet meer | ECHO | Muziek, foto & video | 0 | 06-07-10 16:00 |
Windows: Foto's van iPhone niet meer op PC opslaan? | macamba | iTunes | 0 | 03-09-09 09:41 |
Updrage van 2.1 naar 2.2 geen service - downgrade lukt ook niet meer | ducmen | Archief | 3 | 26-11-08 15:52 |
|
|