Sync van iPhone voor apps lukt niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als de iphone is aangesloten met de usb, kan je binnen iTunes alle syncs instellen maar op de sheet van apps is alles te zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sync van iPhone voor apps lukt niet meer
Als de iphone is aangesloten met de usb, kan je binnen iTunes alle syncs instellen maar op de sheet van apps is alles te zien in een grijze waas met als gevolg dat de apps niet meer worden overgezet op mijn iphone. Ik kan op deze pagina niets aanvinken of uitvinken.
Weet iemand raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je wel "Apps synchroniseren" aangevinkt boven in de titelbar?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, alles te zien in een grijze was, kan 'Apps synchroniseren' aanvinken maar dan bij synchronisatie verdwijnen de aangekochte apps op mijn iPhone.
Wie weet een oplossing? |
|
|||
|
|||
Hier is nog iemand. Ook ik kan geen gegevens synchroniseren. Inderdaad verdwijnen bij het aanvinken mijn apps. Gaarne een snelle oplossing.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gevonden ga naar Instellingen - Algemeen - Beperkingen - en apps installeren weer aan leggen.
Eigenlijk dom van mij had een backup gemaakt met apps installenen uit dus zo kunnen er geen apps worden overgezet. Grtz wwl |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank voor je reactie, maar hij synct nog steeds niet. Alles blijft grijs. Als ik dan het vinkje zet om te synchroniseren haalt hij alle bestaande programma's weg!!!! Wie o Wie helpt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Apps van ipad naar itunes lukt niet | djepie | iTunes | 2 | 05-09-10 20:15 |
Foto's van pc naar iPhone lukt niet meer | Anis | Muziek, foto & video | 0 | 02-10-09 14:25 |
bij sync van ipod touch willen de apps niet | jeff123 | Archief | 1 | 22-09-09 22:02 |
Sync lukt niet meer | Ruard | iTunes | 5 | 30-09-08 01:26 |
|
|