Cannot connect to youtube discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb em iphone nu een aantal dagen maar ik kan niet connecten met you tube wie heeft de juiste source dat ik em kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cannot connect to youtube
Ik heb em iphone nu een aantal dagen maar ik kan niet connecten met you tube wie heeft de juiste source dat ik em kan unlocken zodat ikw el op youtube kan voor de 1.1.2 versie??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al geprobeerd via Installer de Youtube-fix te installeren. Voeg de volgende source toe aan je installer: i.unlock.no vervolgens even refreshen en dan de Youtube-fix installeren.
|
|||
|
|||
Al geprobeerd maar dan krijg ik volgens mij de 1.1.1 versie en gebeurd er nix
|
|
||||
|
||||
Voeg eens de volgende source toe aan je installer http://ifoneguide.nl/repo dan youtube activation installeren. Wellicht dat deze het doet. Ik had het probleem dat bij mij Youtube ook niet werkte. Toen ik echter voor de eerste keer met Itunes verbonden was deed alles het. Heb echter wel 1.1.1
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Cannot Connect to YouTube | markvwijnen | Archief | 1 | 14-04-10 23:12 |
iPhone: iPhone 2g, fw 3.0; Cannot connect to youtube | Rio | Jailbreak | 6 | 09-01-10 19:01 |
iPhone: "Cannot connect to Youtube" error na quickpwn | X_chinese | Jailbreak | 2 | 08-09-08 15:21 |
YouTube werkt niet. ''must connect to iTunes'' | iMario | Archief | 3 | 27-05-08 18:32 |
First connect to Itunes to enable youtube? | RamonPouw | iTunes | 2 | 23-12-07 22:55 |
|
|