Foto's emailen..alleen 1 voor 1 ? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het ook mogelijk om meerdere foto's tegelijk te emailen of kan dit alleen 1 voor 1? Ik kan die optie nameijk nergens vinden. Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's emailen..alleen 1 voor 1 ?
Is het ook mogelijk om meerdere foto's tegelijk te emailen of kan dit alleen 1 voor 1? Ik kan die optie nameijk nergens vinden.
Apple zal toch wel zo snugger zijn om de optie om meerdere foto's tegelijk te emailen geimplementeerd te hebben he... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je ze ontvangt kan je er meer tegelijk zien (apple's guided tour) dus ik denk dat dat moet gaan (ik ben er niet zeker van want ik heb geen iphone)
|
|
|||
|
|||
@Netvista deze vraag heb ik ook al eens hier gesteld,..zonder antwoord,..
ook met sendpic kan je 1 fotoo sturen.. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alleen terugzetten van foto's uit backup mogelijk? | stellaferox | iTunes | 1 | 05-10-10 22:39 |
Alleen foto's uit Iphone backup halen | happydaddy | Muziek, foto & video | 3 | 24-10-09 13:59 |
E-mail met foto vermijden (alleen de tekst) | etienne | Muziek, foto & video | 4 | 30-07-08 23:38 |
Emailen via Telenet (BE) | Pedro | Archief | 4 | 02-02-08 14:30 |
|
|