Geen foto's meer zichtbaar discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou ben ik al een tijdje trotse eigenares van een iPhone 3GS, dus ik maakte volop gebruik van alle functies en dus ook onder andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen foto's meer zichtbaar
Nou ben ik al een tijdje trotse eigenares van een iPhone 3GS, dus ik maakte volop gebruik van alle functies en dus ook onder andere massaal veel foto's maken ghehe, nu zit ik al een tijdje met het probleem dat ik geen foto's en filmpjes kan bekijken op m'n iPhone maar als ik de bestanden op mijn laptop zet dan kan ik ze wel zien. Ik heb hem al helemaal opnieuw opgestart maar zelfs dat helpt niet. Ik vind het nu wel ontzettend irritant want nu kan ik geen andere achtergronden doen en zit ik nu met een standaard achtergrond en kan ik geen foto's bij m'n contacten zetten, naja als jullie weten hoe ik dit kan verhelpen hoor ik het graag.
Laatst gewijzigd door WDS001; 08-11-09 om 21:10. Reden: verplaatst. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Foto en video
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen slider meer zichtbaar na installeren iLock | iTompie | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-05-11 22:36 |
Geen APN instelligen meer zichtbaar: help! | hcsmit | KPN | 5 | 28-02-11 17:39 |
Geen foto's meer opslaan | karaat | Muziek, foto & video | 0 | 06-05-10 10:36 |
Foto's in contacten zichtbaar | haarbal | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-07-09 16:26 |
geen foto's meer trekken | joeridewolf | Muziek, foto & video | 1 | 03-08-08 19:41 |
|
|