//

Geen slider meer zichtbaar na installeren iLock

Geen slider meer zichtbaar na installeren iLock discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik net iLock geïnstalleerd had via Cydia, moest ik mijn iPod Touch 'restarten'. Dit deed ik dus gewoon, aangezien het geen problemen moet opleveren. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-05-11, 20:20
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard Geen slider meer zichtbaar na installeren iLock

Toen ik net iLock geïnstalleerd had via Cydia, moest ik mijn iPod Touch 'restarten'. Dit deed ik dus gewoon, aangezien het geen problemen moet opleveren. Alleen toen hij weer opgestart was, werd ik gevraagd om een wachtwoord, maar de uitleg ervan was me al onduidelijk. Ik had een simpel wachtwoord gekozen, maar na dit gedaan te hebben, zag ik geen slider meer in het lockscreen. Ik kan mijn iPod Touch dus niet meer in het beginmenu krijgen.

Kan iemand me met dit probleem helpen, want ik heb verder niets kunnen vinden via Google over een soortgelijk probleem...

Ik had hem trouwens even geprobeerd om helemaal opnieuw op te starten. Maar dit hielp niet.

EDIT: Probleem verholpen door bijwerken iOS + opnieuw jailbreaken.

Laatst gewijzigd door iTompie; 06-05-11 om 20:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-11, 22:31
gerben48's schermafbeelding
gerben48 gerben48 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 56
Standaard

Balen voor je dat je hem moest herstellen.
Ik heb SBSwitcher dan heb je SBSettings in de Multitaskbar en dat kan je ook openen in het lockscreen dus mij kan dat niet overkomen. Misschien handig om een keer te proberen zodat je niet meer hetzelfde probleem krijgt
  #3  
Oud 06-05-11, 22:36
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Bedankt voor de tip. Maar ik ben niet meer van plan de applicatie nogmaals te downloaden. Het was sowieso meer bedoeld om te kijken wat de app precies doet, maar ik heb maar besloten om het te laten zitten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen APN instelligen meer zichtbaar: help! hcsmit KPN 5 28-02-11 17:39
Foto: Geen foto's meer zichtbaar mariadeluxe Muziek, foto & video 1 08-11-09 21:10
Kan geen app. meer installeren via Install Lowtje Jailbreak apps en thema's 3 31-10-08 15:10
Kan geen apps meer installeren : Main script execution failed. DutchSecret iPhone Apps 6 03-06-08 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.