Kan geen apps meer installeren : Main script execution failed. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhonegebruikers, Zoals jullie in de titel zien heb ik problemen met het installeren van applicaties. Dit is sinds gister. Ik was toen Euro2008 aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan geen apps meer installeren : Main script execution failed.
Beste iPhonegebruikers,
Zoals jullie in de titel zien heb ik problemen met het installeren van applicaties. Dit is sinds gister. Ik was toen Euro2008 aan het updaten, daarna kreeg ik deze melding. Ik heb geprobeerd verschillende applicaties te deinstalleren. De melding blijft zich maar voort doen. Ik heb al het forum doorzocht, maar ik kon geen werkende oplossing vinden. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f14/i...on-failed.html
Deze al opgezocht met de zoekfunctie? edit: sorry Grampie, had niet goed gekeken naar jou post...
|
||||
|
||||
Yep, die heb ik al gezien.
Maar niks van deze oplossingen werkt. Er staat bij mij wel 0 MB of 300 MB free disk space. Hoeveel apps ik ook deinstalleer, hij blijkt 0 mb beschikbaar. En nu? Laatst gewijzigd door DutchSecret; 03-06-08 om 13:09. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nee, ook niet.
Ik restore hem wel, daarna met iLiberty weer eens unlocken en jailbreaken. Misschien heeft dat nut. |
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem met euro2008!! is het je al gelukt??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
main script execution failed | Eciruam | Unlock [archief] | 18 | 03-05-08 20:55 |
main script execution failed | zidane1500 | Archief | 1 | 03-05-08 19:46 |
main script execution failed | jerrycan | Archief | 1 | 02-05-08 09:05 |
main script execution failed | nielsbrooimans | Archief | 3 | 23-03-08 20:30 |
Main script execution failed bij apps installeren | BadSide | Jailbreak apps en thema's | 2 | 22-12-07 19:41 |
|
|