Main script execution failed bij apps installeren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een bepaalde app wil installeren, krijg ik de error: Main script execution failed. Nu is dit steeds bij een bepaalde app, en kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Main script execution failed bij apps installeren
Als ik een bepaalde app wil installeren, krijg ik de error: Main script execution failed.
Nu is dit steeds bij een bepaalde app, en kan ik wel gewoon een andere app installeren. Ik heb ook maar 6 apps, dus ik denk niet dat m'n disk vol is. Ik zit op 1.1.2, en heb dit probleem nog nooit gehad. Kan het niet gewoon liggen aan dat het Installer gewoon niet lukt het te installeren of iets dergelijks? Dat er iets mis is met de XML van die source ofzo? Dit bericht als reactie op bericht van Sjowol in ander topic: Citaat:
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als het 1 app is zou dit idd kunnen (maar het lijkt me sterk dat iemand een fout script in de repo stopt) maar test het gewoon ff, installeer eens een andere app.
als het maar 1 app is die niet werkt (welke?) kan het natuurlijk aan het script liggen, zijn het ze allemaal dan ligt het aan jouw foon
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik weet eerlijk gezegd niet meer welke app dit was, source ervan heb ik al een paar dagen geleden verwijderd, samen met heel veel andere sources.. Maar het was idd. steeds bij één bepaalde app. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen apps meer installeren : Main script execution failed. | DutchSecret | iPhone Apps | 6 | 03-06-08 18:55 |
main script execution failed | Eciruam | Unlock [archief] | 18 | 03-05-08 20:55 |
main script execution failed | zidane1500 | Archief | 1 | 03-05-08 19:46 |
main script execution failed | jerrycan | Archief | 1 | 02-05-08 09:05 |
main script execution failed | nielsbrooimans | Archief | 3 | 23-03-08 20:30 |
|
|