Slide to unlock killer werkt niet op ios 4.3.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhoneclub, Gisteren heb ik zoals iedereen mijn iPhone 3GS geupdate naar ios 4.3.1 en gejailbreaked met redsnow. Alles ging prima. Het enige probleem is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slide to unlock killer werkt niet op ios 4.3.1
Hallo iPhoneclub,
Gisteren heb ik zoals iedereen mijn iPhone 3GS geupdate naar ios 4.3.1 en gejailbreaked met redsnow. Alles ging prima. Het enige probleem is dat slide to unlock killer niet werkt op ios 4.3.1. Heeft iemand een oplossing hiervoor? Zie screenshot. Alvast bedankt voor hulp! UPDATE: Eindelijk het is me gelukt! Ik heb transparent slider background 4.3 gebruikt Laatst gewijzigd door yasinsta; 05-04-11 om 23:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke thema gebruik jij, heb interesse..!
OT: Ik heb inderdaad hetzelfde probleem, verschillende thema's die deze balk "transparant" zouden moeten maken, werken niet. Heb me al rotgezocht op google maar kom er niet uit!
|
|||
|
|||
Hij heet IHrT lockscreen. Veel plezier ermee. En nu nog een oplossing voor ons probleem
|
|
||||
|
||||
En je hebt er ook aanpassingen in gedaan of zie ik dat nou verkeerd?
OT: Heb ondertussen al beetje lopen zoeken. Transparent Pass Lock & Slider zou moeten werken.. werkt niet! En Absolute Transparency werkt ook niet.. |
|
|||
|
|||
Eindelijk het is me gelukt! Ik heb transparent slider background 4.3 gebruikt
En mijn lockscreen kan je hier downloaden: fileape » download (Nederlands en zonder kloppend apple logo) Laatst gewijzigd door yasinsta; 05-04-11 om 20:57. |
|
||||
|
||||
Ik wil dat kloppend apple logo wel, maar ik vind jou slider mooier als die hartklopping slider! Weet je of ik die appart kan downloaden toevallig?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat kloppend hart gewoon uitgeschakeld, maar weet niet meer hoe. Je moet ff kijken in thema bestanden. Mischien kan je het weer inschakelen.
|
|
||||
|
||||
Hoe kan ik trouwens ervoor zorgen dat ik op m'n files van m'n iPhone kan browsen zonder via Wi-Fi te gaan dus ik bedoel via kabel zeg maar?
|
|
|||
|
|||
jongens gebruik clear lockscreen dit werkt perfect gwn te vinden in cydia
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
ios 4.3.1, slide to unlock killer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: unlock werkt niet op iOS 4.0.2 (iPhone 3gs) - limera1n gebruikt | sintjopper | Unlock | 0 | 21-10-10 11:17 |
HELP: "slide to unlock" werkt niet: iphone lockt direct weer | koekjedebij | Unlock | 0 | 22-06-09 12:56 |
Unlock code werkt niet meer bij slide | Spete | Archief | 3 | 27-11-08 22:55 |
slide werkt niet? | roosjee | iPhone algemeen | 12 | 02-09-08 21:34 |
Slide to unlock reageert niet | joopieking | Archief | 0 | 07-11-07 17:17 |
|
|