//

slide werkt niet?

slide werkt niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb hier een gejailbrake'te 1.1.4. iphone die nix meer doet. Op een gegeven moment kon ik 'm niet meer ontgrendelen. De slide werkte gewoon niet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-08, 18:45
roosjee roosjee is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard slide werkt niet?

Heb hier een gejailbrake'te 1.1.4. iphone die nix meer doet. Op een gegeven moment kon ik 'm niet meer ontgrendelen. De slide werkte gewoon niet. Grappig genoeg werkt de slide wel om de telefoon uit te doen. Ik dacht, mooi dan ga ik de telefoon gewoon ugraden naar 2.0, en dan zal die daarna wel weer als vanouds werken. Nu na een hele middag geen resultaat. Hij start wel op, er zit een simkaart in maar opeens geeft hij de melding "SIM Locked... Insert an unlocked and valid SIM to activate iPhone" Eiglnlijk nog steeds het "slide" probleem met dus meer problemen erbij? Is er niet gewoon een manier om de telefoon helemaal leeg te maken en gewoon van voor af aan te beginnen zonder dat ik die slide nodig heb?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-08, 18:47
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

hier een handleiding. en hierna zou die het denk ik moeten doen.
iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.0.x 2G iPhone (Mac) [Updated]

P.S. pas je profiel ff aan
  #3  
Oud 01-09-08, 20:10
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roosjee Bekijk bericht
Heb hier een gejailbrake'te 1.1.4. iphone die nix meer doet. Op een gegeven moment kon ik 'm niet meer ontgrendelen. De slide werkte gewoon niet. Grappig genoeg werkt de slide wel om de telefoon uit te doen. Ik dacht, mooi dan ga ik de telefoon gewoon ugraden naar 2.0, en dan zal die daarna wel weer als vanouds werken. Nu na een hele middag geen resultaat. Hij start wel op, er zit een simkaart in maar opeens geeft hij de melding "SIM Locked... Insert an unlocked and valid SIM to activate iPhone" Eiglnlijk nog steeds het "slide" probleem met dus meer problemen erbij? Is er niet gewoon een manier om de telefoon helemaal leeg te maken en gewoon van voor af aan te beginnen zonder dat ik die slide nodig heb?
Ik denk dat het onderste gedeelte van je touchscreen kapot is, dat komt wel vaker voor op dit foum
  #4  
Oud 01-09-08, 20:31
roosjee roosjee is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

hey Slodo,
Dank voor je bericht.. Ik heb uitgevoerd wat gevraagd werd, maar de slide werkt nog steeds niet, en ben eigenlijk niet verder dan dat ik al was. De boodschap die die nu geeft is " De iPhone kan niet met iTunes worden gebruikt omdat de vereiste info voor activering niet kan worden opgevraagd van de iPhone. En iets over de simkaart, en/of vergrendeling... Help!
  #5  
Oud 01-09-08, 20:32
roosjee roosjee is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

onderste gedeelte kapot??? kan dat ook? Dus alleen de bovenste slide voor het uitzetten van de telefoon werkt en de onderste niet? Maar ik kon ook de pincode niet intoetsen...dat zit toch redelijk in het midden van het beeld...
  #6  
Oud 01-09-08, 20:43
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

en probeer eens in DFU te restoren
  #7  
Oud 01-09-08, 23:14
roosjee roosjee is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

je restored toch automatisch in DFU als je die pwnage tool dr op los laat?
  #8  
Oud 01-09-08, 23:23
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

niet automatisch, je moet em wel zelf in [wiki]DFU[/wiki] zetten
  #9  
Oud 02-09-08, 00:13
roosjee roosjee is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

Ok, gedaan.... nu start ie weer op, zie de applicaties en sim unlock en cancel geloof ik. normaal druk je op unlock, voer je je pin in en gaan met die banaan. Nu kan ik dus drukken wat ik wil maar geen reactie???
Ik word gek!!! aaaaaaaahhhhhhh

En nu zegt ie "iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPhone omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE8000001)
Het lijkt of die een eigen leventje heeft

en als ik m opstart zie ik een ananasje met een hap dr uit...die heb ik nooit gezien...

EDIT

Cypher21: Gebruik voortaan je EDIT knop!



Laatst gewijzigd door cypher21; 02-09-08 om 00:24. Reden: geen edit gebruikt
  #10  
Oud 02-09-08, 20:08
roosjee roosjee is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

De EDIT knop???
  #11  
Oud 02-09-08, 20:28
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

ja, naast de post die je hebt gepost (rechts onder) zie je 4 knopen en 1 van die 4 knopen is de edit knop
  #12  
Oud 02-09-08, 21:02
roosjee roosjee is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

Dus zo iets?

Laatst gewijzigd door roosjee; 02-09-08 om 21:40.
  #13  
Oud 02-09-08, 21:34
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Je moet geen 4 berichten achter elkaar gebruiken, maar de edit knop om een bericht te wijzigen

je mag na 24 uur pas een nieuw bericht tikken. Dit om te voorkomen dat constant mensen hun topics "omhoog trappen" Dat deed jij gisteren 3 keer achter elkaar binnen 30 minuten, en dat is niet wenselijk.

Hopelijk is het zo duidelijker
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
slide button bij gesprek beantwoorden werkt niet theet iPhone algemeen 15 01-07-11 11:15
Slide to unlock killer werkt niet op ios 4.3.1 yasinsta Jailbreak apps en thema's 9 06-05-11 22:24
slide bar text veranderen werkt niet? bierdopj Jailbreak apps en thema's 0 15-02-10 17:53
HELP: "slide to unlock" werkt niet: iphone lockt direct weer koekjedebij Unlock 0 22-06-09 12:56
Unlock code werkt niet meer bij slide Spete Archief 3 27-11-08 22:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.