Programma opent voor 1 sec en gaat terug naar Springboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb enkele programma's gedownload via iPhonexe.com dat op de nieuwspagina stond. Ik zet de folder in Applications, en ik herstart mijn iPhone. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programma opent voor 1 sec en gaat terug naar Springboard
Hey, ik heb enkele programma's gedownload via iPhonexe.com dat op de nieuwspagina stond.
Ik zet de folder in Applications, en ik herstart mijn iPhone. Als ik een prog of spel dat ik geinstalleerd heb wil opstarten, dan opent hij het spel/prog voor 1sec en sluit af naar Springboard. Kan iemand mij hiermee helpen ? bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zet je iphone is een keer uit aan
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
probeer het eens met de rechten 775
ow, en het moeten niet alleen de mappen zijn, maar ook de bestanden in die mappen het makkelijkst is inloggen via Putty en dan het commando "chmod -R 775 /Applications" |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is dat dan de permissions van de hele application map ?
|
|
|||
|
|||
is opgelost, ik heb een gratis spel geinstalleerd via itunes en nu werk alles
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Steeds terug naar springboard | soulwax | Archief | 3 | 18-04-09 11:41 |
springt soms terug naar springboard | disco | iPhone algemeen | 2 | 04-06-08 20:47 |
Mac OS X: iphone keert binnen 1 sec terug naar vergrendelde status | erjee | Desktop-applicaties | 13 | 17-05-08 13:09 |
installer springt terug naar springboard | reijnen2006 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 17-05-08 00:32 |
Springt weer terug naar springboard | mahonie007 | Archief | 4 | 01-05-08 00:53 |
|
|