waar staat de map movies of films op iphone? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een film gedownload (al in het juiste formaat) die ik graag op mn iphone wil zetten. Ik heb de film in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar staat de map movies of films op iphone?
Hoi,
Ik heb een film gedownload (al in het juiste formaat) die ik graag op mn iphone wil zetten. Ik heb de film in de map 'films' gezet in de bibliotheek van itunes. Als ik dan sync, waar komt de film te staan? Als ik op mn iphone in ipod kijk zie ik wel een mapje 'video', maar daar staat hij niet. Overigens kan ik de film ook niet slepen van de bibliotheek itunes naar 'video' op iphone. Moet ik hiervoor eerst software downloaden? Ik heb geen quicktime pro, ligt het daaraan? Heeft iemand een antwoord? Bedankt, groetjes, Marije |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou toch in de app. iPod moeten staan onder video..
Weet je zeker dat het formaat goed is?? (MPEG-4 (480x320) MP4) Anders kun je het met "VIO Mobile Video Converter" of "Xilisoft Video Converter" eens proberen. Deze zetten de film in het goede formaat. |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb wel het juiste formaat: systeem zegt dat hij bestand niet convert, want het is al in juiste formaat. Moet ik misschien eerst jailbreaken? Ben beginner. Geen idee wat apple allemaal wel/niet toestaat. Film is niet via apple gedownload (zie overigens ook nergens een mogelijkheid om films te downloaden, en ook geen ringtones) Groet, Marije |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Wat moet ik dan instellen?
de video heb ik aangevinkt, maar sync doet ie niet. Inmiddels toch de film geconverteerd, maar heeft ook niet geholpen. |
|
||||
|
||||
Misschien dat een screen van mijn instellingen, het verduidelijkt (zie bijlage). Je moet je instellingen dus hebben zoals ik ze heb staan, of op automatisch hebben staan.
|
|
|||
|
|||
Hey bedankt,
Ik heb al die mapjes helemaal niet.... Ik dacht al ben ik nou gek aan het worden. Ik heb nog nooit eerder itunes gebruikt, dus wist niet wat er in moest staan. Er is duidelijk iets niet helemaal oke met mn itunes. Ik zoek even uit of ik een update moet downloaden of opnieuw moet installeren. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja die is aangesloten. het is niet een gevalletje stop de stekker erin.
|
|
|||
|
|||
beste leden kan ik hier mijn vraag stellen?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Waar staan de films op de iphone? | mkrve | Muziek, foto & video | 4 | 26-08-10 12:03 |
Windows: waar staat de map met fotoos die itunes gebruikt voor een back up | dixowan | iTunes | 0 | 20-05-10 02:24 |
Muziek: Map waar muziek in staat? | jefp | Muziek, foto & video | 3 | 18-06-09 20:37 |
Waar staat overige voor in je iphone? | Ponzah | Archief | 3 | 05-05-09 12:15 |
|
|