Waar staan de films op de iphone? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het ook mogelijk om films die op je iphone staan er af te kopieren met bijvoorbeeld WinSCP? Ik heb wat lopen zoeken, en kom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar staan de films op de iphone?
Is het ook mogelijk om films die op je iphone staan er af te kopieren met bijvoorbeeld WinSCP?
Ik heb wat lopen zoeken, en kom wel de map tegen waar de muziek staat: ...mobile/Media/iTunes_Control/Music/... Maar waar staan de video bestanden??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ok... sorrie...
ik heb het al gevonden... staat ook gewoon in de Music map |
|
||||
|
||||
Effe snel een vraagje: Waarom zou je die films eraf willen kopieren ? Je moet ze syncen met iTunes dus ze moeten ook op je pc staan ...
|
|||
|
|||
Omdat ik ze thuis sync, en ik bij een vriend thuis zat die geen iphone/ipod heeft, en dus ook geen itunes, maar wel graag wilde proberen of de film zou draaien op zijn PDA geval...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: waar staat de map movies of films op iphone? | MP1974 | Muziek, foto & video | 10 | 07-06-11 11:18 |
Foto: waar staan foto's in directory van iphone? | macron | Muziek, foto & video | 8 | 26-11-09 16:11 |
Waar staan de Outlets en Actions in IB? | Jelle Ages | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 21-10-09 13:26 |
wikipedia waar staan de files in iphone | jurben33 | iPhone Apps | 2 | 14-09-09 22:42 |
Waar staan de beltonen | Jay Kadar | Ringtones en Wallpapers | 2 | 23-05-08 22:23 |
|
|