waar staan foto's in directory van iphone? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde enkele mooie plaatjes van mijn mac naar mijn iphone zetten, maar dan heb ik enkel de keuze in itunes tussen foto's uit iPhoto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar staan foto's in directory van iphone?
Ik wilde enkele mooie plaatjes van mijn mac naar mijn iphone zetten, maar dan heb ik enkel de keuze in itunes tussen foto's uit iPhoto of een andere map... Ik kan natuurlijk wel die map in iPhoto importeren, maar volgens mij
moet het gewoon veel gemakkelijker kunnen via de FTP van b.v. Fugu. Omgekeerd hetzelfde.... vandaag enkele ongelooflijk mooie fotos gemaakt met mijn iPhone, die ik graag op mijn mac zou willen zetten..... Ik kan ze wel mailen etc ..... maar ook hier moet het toch veel gemakkelijker gaan via Fugu. Weet iemand in welke map/directorie de fotobibliotheek van de iphone staat en waar de foto's van de filmrol staan? Dank'ie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bedankt !
|
|
|||
|
|||
??
Mijn mapje is leeg maar heb er wel foto's opstaan..??
|
|
||||
|
||||
Heb je een 999APPLE? Misschien staan ze daar?
|
|
|||
|
|||
/var/root/Media/DCIM/100APPLE bestaat bij mij niet ???
ik krijg de volgende error: Kan reëel pad voor '/var/root/Media/DCIM/100APPLE' niet opvragen. Bestand of directory bestaat niet. Foutcode: 2 Foutmelding van server: No such file Aanvraag code: 16 |
|
||||
|
||||
Gebruik DiskAid, die geeft geen errors.
|
|||
|
|||
fotobilbliotheek
op mijn I phone staan in filmbibliotheek 4000 foto's. Hoe kan ik die in I tunes krijgen. Dit lukt niet na een gewone sync!
Kan iemand helpen? Sonja |
|
|||
|
|||
Ik vind de foto's onder /var/mobile/Media/DCIM
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar staan foto's camerapro | xanderz94 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-05-11 19:04 |
Video: Waar staan de films op de iphone? | mkrve | Muziek, foto & video | 4 | 26-08-10 12:03 |
wikipedia waar staan de files in iphone | jurben33 | iPhone Apps | 2 | 14-09-09 22:42 |
Waar staan de beltonen | Jay Kadar | Ringtones en Wallpapers | 2 | 23-05-08 22:23 |
Waar staan de originele icoontjes? | AeronNL | iPhone algemeen | 3 | 24-11-07 18:58 |
|
|