Geen youtube over wi-fi discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik werk nu een week met m'n iphone (1.1.2) en ben erg onder de indruk! Alles werkt prima, echter youtube via springboard werkt niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen youtube over wi-fi
Hoi,
Ik werk nu een week met m'n iphone (1.1.2) en ben erg onder de indruk! Alles werkt prima, echter youtube via springboard werkt niet. Ik heb gewoon een strakke internetverbinding via wi-fi maar krijg elke keer de foutmelding 'cannot connect to youtube' te zien. Iemand enig idee wat daar de oorzaak van is (en dus wat ik er aan kan doen? ) groet Rider |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij moet je de Youtube fix eens installeren via je installer. Deze zou dit probleem moeten oplossen. Weet alleen niet of deze fix voor gprs of Wi-Fi is. Er is ook nog een ander programma genaamd youtube activation. Te vinden door de source http://ifoneguide.nl/repo toe te voegen aan je Installer.
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black Laatst gewijzigd door Patipod; 16-01-08 om 17:26. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. Daar las ik over in een andere post, maar in de installer zie ik die fix niet bij de packages. Hoe moet ik dat aanpakken?
|
|
||||
|
||||
heb je de ifoneguide repo toegevoegd?
|
|
|||
|
|||
Ga ik zo doen!
|
|
|||
|
|||
De fix is geïnstalleerd, ik kan nu connecten met youtube en zie de thumbnails. Over gprs krijg ik echter de error dat ik een edge/wi-fi verbinding moet hebben (bij de thumbnails staat ook geen lengte) en via wi-fi de error 'can't play movie'. Dat laatste is wellicht een tijdelijk serverprobleem.
|
|
||||
|
||||
Wat heb je geinstalleerd, de Youtube fix of youtube activation? Volgens je reactie heeft het dus niks geholpen.
|
|
|||
|
|||
Op mijn wi-fi thuis werkt het, nu gprs nog! Ik heb de youtube activation geïnstalleerd.
|
|
||||
|
||||
Welke provider heb je. Bij enkele providers moet je eerst een internet abbo afsluiten. In ieder geval bij Orange
|
|
|||
|
|||
Vodafone, inclusief 'zorgeloos internetten', internetten over gprs werkt ook gewoon.
|
|
||||
|
||||
Dus je hebt nu Wi-Fi en gprs aan het werk. Probleem opgelost dus. Je schreef namelijk "nu gprs nog"
|
|
|||
|
|||
Nee, youtube (via springboard) werkt niet over gprs.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen Youtube afspelen | Nico Pieter | iPhone algemeen | 4 | 29-09-10 16:22 |
Geen YouTube verbinding in FM 3.0 | oneufus | Archief | 1 | 19-06-09 09:29 |
Geen youtube-filmpjes | campton | iPhone algemeen | 23 | 17-06-09 23:44 |
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone | tsja.... | Archief | 3 | 26-04-08 01:19 |
[1.0.2->1.1.1->1.1.2] geen youtube via GPRS | whitehouse | Archief | 2 | 03-12-07 19:49 |
|
|