dvd film /muziek dvd op mijn iphone help. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal nog de beste wensen !!!! ik femke heb een iphone 3g en 3gs ja ja ik heb er 2 ,maar nu wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dvd film /muziek dvd op mijn iphone help.
hallo allemaal nog de beste wensen !!!!
ik femke heb een iphone 3g en 3gs ja ja ik heb er 2 ,maar nu wil ik er dvd's opzetten om te kijken en muziek dvd's om te kijken en luisteren. kan iemand mij hier mee helpen en vertellen wat ik er voor nodig heb ? en hoe ik dit voor mekaar krijg .......op een simpele manier.... alvast bedankt femke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik download dus zelf films .avi
die convert ik naar mp4 ( via een converter ) WinAVI Mp4 converter heet die heel makkelijk te gebruiken. en dan zet ik ze in itunes en dan op me iphone.
|
|||
|
|||
WinAVI converter is een programma waar niet meer aan gewerkt wordt (en dus misschien niet goed werkt op Vista / Windows 7) en het ondersteund ook niet het nieuwere mkv formaat.
Er is daarnaast ook geen versie voor Mac OSX of Linux en bovendien moet je voor een volledig werkende versie betalen |
|
||||
|
||||
Voor converteren van avi (en wmv, mov enz.) gebruik ik videora. Werkt goed, het is wel een beetje bewerkelijk.
|
|
|||
|
|||
Handbrake is denk ik het beste. Is gratis en er wordt doorlopend aan gesleuteld.
Ik converteer films nu met de Apple TV preset en kijk ze via m'n AV cable op TV. Ideaal! |
|
|||
|
|||
reactie ....op mijn vraag
goedenavond allemaal,
heel erg bedankt voor jullie advies ! ik ga er mee stoeien en laat het jullie weten moet ik het naar mp4 converteren zag ik ?????? kan ik nu ook een film op mijn iphone zetten en dan ergens anders op een tv kijken .......? alvast bedankt ,en hebben jullie ook nog een tip hoe ik een andere beltoon in kan stellen zonder er voor te betalen.........? ik lees het wel gr femke |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ringtones kun je ook zelf snel maken of grabben van Free Ringtones for mobile and iPhone - Audiko
|
|
|||
|
|||
hey hallo allemaal ik wil jullie bedanken voor de info en advies ,ik heb nu een dvd in m'n iphone staan !!!!
gr femke |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|