muziek via SSH discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om via SSH muziek op je Iphone te zetten, zo ja, in welke map moet ik zijn? Met Itunes werken is voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek via SSH
Is het mogelijk om via SSH muziek op je Iphone te zetten, zo ja, in welke map moet ik zijn?
Met Itunes werken is voor mij nog steeds een wiskundig zoeken op zeer hoog niveau.
Apple Iphone 3G 8GB 4.0 Laatst gewijzigd door Muhtar66; 07-01-10 om 15:05. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik maak het mss makkelijker voor je: iTunes ( iphone aangesloten )
druk op de iphone kijk in dat scherm beetje midden-onderin druk op "Muziek en video's handmatig beheren" voila je kunt je muziek 'in' je iphone slepen. lijkt me makkelijker dan via SSH
|
|||
|
|||
En in welke map op je pc moet je de nummers opslaan?
|
|
||||
|
||||
Maakt toch niet uit? Stel ze zitten in map "Muziek"
sleep die map naar je iphone en hij zet de muziek erop |
|
|||
|
|||
Ik kom er echt niet uit
Het is vast en zeker een kinderspelletje om muziek via Itunes over te zetten, maar via SSH is voor mij wat makkelijker. |
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat iTunes (zowel op je iPhone als op je PC/Mac) een database bijhoudt voor je muziekbibliotheek.
Als dat zo is zal losse muzieknummers in een bepaalde map zetten geen effect hebben... (tenzij het een soort auto-import map is, maar dat is er vast niet op de iPhone) Is dit vermoeden juist?
|
|||
|
|||
Yep, het heeft totaal geen effect
|
|
||||
|
||||
lastige pc/mac heb je dan
via SSH heb ik geen antwoord op en je zal toch dat database mapje moeten zoeken. en veranderen naar de juiste map. als je windows vista gebrukt , heb ik een map Documenten/Muziek en daar staat mijn itunes op ingesteld. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
SSH | bjorntje | Archief | 8 | 20-06-08 01:06 |
|
|