//

muziek met vista op iphone

muziek met vista op iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Op een of andere manier krijg ik geen muziek op m´n Iphone..... Heb deze net een week maar met veel proberen lukt me het niet.... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-01-08, 22:05
bert bert is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard muziek met vista op iphone

Op een of andere manier krijg ik geen muziek op m´n Iphone.....
Heb deze net een week maar met veel proberen lukt me het niet.... wat doe ik nie goed ?????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-08, 23:53
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

Even wat meer info. Welke versie van vista, wat doe je precies en wat zie je vervolgens?
Bij vista 64 bits is het bijvoorbeeld belangrijk dat je ook de 64bits versie van iTunes installeerd.
  #3  
Oud 20-01-08, 00:55
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Bert, Wil je de volgende keer iets beter kijken voordat je een bericht plaatst? ik heb je topic verplaatst vanuit de Wiki naar muziek.

Alvast bedankt.
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #4  
Oud 27-01-08, 20:29
bert bert is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fedorr Bekijk bericht
Even wat meer info. Welke versie van vista, wat doe je precies en wat zie je vervolgens?
Bij vista 64 bits is het bijvoorbeeld belangrijk dat je ook de 64bits versie van iTunes installeerd.
nou nou zeg... heb vista home basic ... het lukt me nie !
heeft iemand een idee wat wel gaat lukken.

Heb ook apollo voor msn op de iphone staan maar ik kan niet inloggen ?? iemand een idee ??

Alvast bedankt he
  #5  
Oud 28-01-08, 11:14
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

Bert,

Het herhalen van je vraag helpt ons in ieder geval niet echt. Ik zal mijn vraag ook nog een keer stellen. Je hebt Windows Vista Home Basic, maar heb je de 32bits of 64bits versie; dit controleer je als volgt: Klik met je rechter muisknop op Computer (in je startmenu of op je bureaublad), er opend nu een scherm. Ik moet nu weten wat er staat achter 'type computer'.

Staat hier 64-bits besturingssysteem dan moet je ook iTunes 64-bits installeren. Dit doe je door iTunes met Internet Explorer (64-bits) te downloaden. Dit programma staat ergens in Start-menu>Alle Programma's.

Staat hier 32-bits besturingssysteem dan kan je met de standaard versie van iTunes werken.

Installeer iTunes en volg de instructies van het installatie programma.
Nadat iTunes is geïnstalleerd, open je iTunes en sluit je je iPhone aan. iTunes herkent je telefoon en vraagt je eventueel om een nieuwe profiel hiervoor aan te maken. Doe dit.

Als je iPhone scherm niet open staat in iTunes, klik dan even op je iPhone onder apperaten in het linker menu. Als je iPhone-scherm open staat dan zie je als het goed is: iPhone Versie Opties staan in het hoofdscherm en daarboven een aantal tabbladen. Klik op muziek als je muziek op je iPhone wilt zetten. In het tabblad muziek zie je je afspeellijsten. Nu kun je al je muziek op je iPhone zetten (als dat past) of bepaalde afspeellijsten. Selecteer de afspeellijsten die je op je iPhone wilt hebben en klik rechts-onderin op 'Synchroniseren'. Hij gaat nu synchroniseren en zet de muziek op je iPhone. Op de zelfde manier kun je ook films, podcasts ed op je iPhone zetten.

Als er nog wat is hoor ik het graag. Als het nog steeds fout gaat zeg dan even, waar het fout gaat.

groeten Fedor
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg systeem.jpg‎ (96,7 KB, 112x gelezen)

Laatst gewijzigd door fedorr; 28-01-08 om 11:17.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
xdrive met vista mastermark Jailbreak apps en thema's 0 04-09-09 18:16
Foto: Foto's en Muziek terugzetten in Vista @ngel Muziek, foto & video 3 31-08-09 23:13
Sync met Vista probleem aifreddy iTunes 0 15-04-09 22:40
vista email sync met iphone ken4u iTunes 1 24-02-08 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:14.