Andere fotomap maken op springboard discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht en gezocht maar niks gevonden . 'k wil gewoon weten kan ik een nieuw mapje of app op mijn springboard zetten , ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Andere fotomap maken op springboard
Ik heb gezocht en gezocht maar niks gevonden .
'k wil gewoon weten kan ik een nieuw mapje of app op mijn springboard zetten , vullen met foto's En dan eventueel verbergen met bossprefs !!! PLEASE HELP Nee niet voor vettige foto's maar de kleine zit altijd op mijn iPhone en dan kan hij niet vanalles uitspoken met die pics van mijn werk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Andere browser standaard maken dan safari | hummel | iPad algemeen | 2 | 27-02-11 15:01 |
Iemand die een webapp met mij (en andere?) wil maken? | psp2000sam | iPhone Apps | 24 | 15-01-10 09:17 |
Witte puntjes andere kleur geven op Springboard | Arcadium | Jailbreak apps en thema's | 17 | 14-08-08 18:36 |
Springboard Schoner maken | Guest-20201108204737 | iPhone algemeen | 3 | 28-11-07 13:18 |
|
|