Email videobestanden WMV openen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo wie kan mij helpen met het volgende. Met mijn Iphone 3G, is het onmogelijk om videobestanden te bekijken die via mijn hotmail en msn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email videobestanden WMV openen
Hallo wie kan mij helpen met het volgende.
Met mijn Iphone 3G, is het onmogelijk om videobestanden te bekijken die via mijn hotmail en msn account binnenkomen. Het gaat voornamelijk om WMV bestanden. Wat ik zeg maar te zien krijg is een quickplayer icoontje die ik vervolgens niet kan aanklikken om het bestandje te openen. Voor de rest doet alles het prima, pps en foto,s bestandjes kan ik normaal openen. Wie kan mij hiermee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb met mijn 3GS hetzelfde probleem met WMV bestanden die via mail (exchange server) binnenkomen.
Er verschijnt een quicktime icoontje maar daar kun je niks mee... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Grote videobestanden overzetten iPhone 4 naar Mac | maartenotto | iTunes | 3 | 06-03-12 18:12 |
Springboard Crash bij openen link vanuit email! | lbroek1 | iPhone algemeen | 2 | 29-12-10 17:48 |
wav attachment in email niet te openen | frank schepens | iPhone algemeen | 0 | 25-05-10 09:03 |
WMV-file downloaden | Jroen_w | Desktop-applicaties | 5 | 22-01-09 00:04 |
Quicktime in Wmv | scheersje | iPhone algemeen | 1 | 26-12-08 01:00 |
|
|