Foto Cache belachelijk groot? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Het volgende probleem doet zich voor. Ik heb ongeveer 10.000 foto's die ik op een iPhone wil zetten. Al deze foto's heb ik al geresized ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Foto Cache belachelijk groot?
Het volgende probleem doet zich voor. Ik heb ongeveer 10.000 foto's die ik op een iPhone wil zetten. Al deze foto's heb ik al geresized naar 480x320. Die 10.000 foto's nemen op de harde schijf daardoor ongeveen 600 Mb in beslag. Als ik deze foto's via iTunes op een iPhone zet zie ik dat er op de iPhone 6,7 Gb in beslag genomen wordt voor de foto's. Wat blijkt: de door iTunes aangemaakte iPod Foto Cache op mijn harde schijf is 6,1 Gb groot. Huh? Waar is dat goed voor? Doe ik iets fout?
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat aangepast krijg? Laatst gewijzigd door ma9ma; 24-02-10 om 13:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even een schop omdat ik dit ook graag zou willen weten. Heb namelijk hetzelfde probleem.
Misschien weet de topicstarter al iets meer? |
|
||||
|
||||
Het enige wat ik tegen ben gekomen dat dit gewoon een 'functionaliteit' is. Je kan er niets aan doen. Als ik het goed begrepen heb wordt de jpg omgezet naar een Apple formaat waarbij rekening gehouden wordt met verschillende resoluties: dus dezelfde foto komt meerdere keren voor in de cache. Vandaar die belachelijk grote bestanden. En het beroerde is: Je kan er niets aan doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto & Video: Hoe groot zijn bestanden | iMoos | Muziek, foto & video | 1 | 11-01-11 15:35 |
Bibliotheek Bijwerken gevolg: groot deel foto's KWIJT! | ovide_nl | Muziek, foto & video | 0 | 19-08-10 12:26 |
Cydia Cache Failure | Deikesu | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-03-09 22:24 |
na herstellen belachelijk lang synchroniseren | Rij | iTunes | 1 | 22-09-08 23:13 |
Foto contactpersoon groot of klein | Maikel | Archief | 2 | 22-05-08 14:47 |
|
|