//

Foto Cache belachelijk groot?

Foto Cache belachelijk groot? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Het volgende probleem doet zich voor. Ik heb ongeveer 10.000 foto's die ik op een iPhone wil zetten. Al deze foto's heb ik al geresized ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-10, 11:04
ma9ma's schermafbeelding
ma9ma ma9ma is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 17
Standaard Foto Cache belachelijk groot?

Het volgende probleem doet zich voor. Ik heb ongeveer 10.000 foto's die ik op een iPhone wil zetten. Al deze foto's heb ik al geresized naar 480x320. Die 10.000 foto's nemen op de harde schijf daardoor ongeveen 600 Mb in beslag. Als ik deze foto's via iTunes op een iPhone zet zie ik dat er op de iPhone 6,7 Gb in beslag genomen wordt voor de foto's. Wat blijkt: de door iTunes aangemaakte iPod Foto Cache op mijn harde schijf is 6,1 Gb groot. Huh? Waar is dat goed voor? Doe ik iets fout?

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat aangepast krijg?

Laatst gewijzigd door ma9ma; 24-02-10 om 13:55.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-10, 17:07
Shoalin Shoalin is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 8
Standaard

Even een schop omdat ik dit ook graag zou willen weten. Heb namelijk hetzelfde probleem.

Misschien weet de topicstarter al iets meer?
  #3  
Oud 29-03-10, 21:01
ma9ma's schermafbeelding
ma9ma ma9ma is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 17
Standaard

Het enige wat ik tegen ben gekomen dat dit gewoon een 'functionaliteit' is. Je kan er niets aan doen. Als ik het goed begrepen heb wordt de jpg omgezet naar een Apple formaat waarbij rekening gehouden wordt met verschillende resoluties: dus dezelfde foto komt meerdere keren voor in de cache. Vandaar die belachelijk grote bestanden. En het beroerde is: Je kan er niets aan doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto & Video: Hoe groot zijn bestanden iMoos Muziek, foto & video 1 11-01-11 15:35
Bibliotheek Bijwerken gevolg: groot deel foto's KWIJT! ovide_nl Muziek, foto & video 0 19-08-10 12:26
Cydia Cache Failure Deikesu Jailbreak apps en thema's 2 17-03-09 22:24
na herstellen belachelijk lang synchroniseren Rij iTunes 1 22-09-08 23:13
Foto contactpersoon groot of klein Maikel Archief 2 22-05-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.