Foto & Video: Hoe groot zijn bestanden discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik ben toe aan een nieuwe mobiel, na wat rondvragen kom ik op een iPhone 4 uit. Daar zijn twee modellen in, de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto & Video: Hoe groot zijn bestanden
Hallo Allemaal,
Ik ben toe aan een nieuwe mobiel, na wat rondvragen kom ik op een iPhone 4 uit. Daar zijn twee modellen in, de 16G en de 32G. Voor die keus zou ik graag willen weten hoe groot, in Mb, een foto gemiddeld is en hoe groot een filmpje, in Mb, van 1 minuut ongeveer is. Met mijn fototoestel, 5.0mp, zijn foto's gemiddeld 2,5Mb groot. Ik kwam voor video op internet waardes tegen van 75Mb per min tot 500Mb per minuut. Kan iemand die een iPhone 4 heeft dit eens nakijken? Groeten iMoos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winterboard iconen zijn te groot | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 0 | 27-02-11 15:23 |
Foto: Hoe kan ik de foto/video filmrol restoren zonder risico? | firestarter | Muziek, foto & video | 1 | 09-02-11 14:12 |
Foto: Foto Cache belachelijk groot? | ma9ma | Muziek, foto & video | 2 | 29-03-10 21:01 |
Foto contactpersoon groot of klein | Maikel | Archief | 2 | 22-05-08 14:47 |
113 upgrade topics zijn te groot | Sebastiaan | Unlock [archief] | 6 | 30-01-08 14:40 |
|
|