Hoe kan ik de foto/video filmrol restoren zonder risico? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 10GB aan zeer belangrijke video's en foto's op mijn iPhone staan (kleine van 0-6 maanden, de belangrijkste foto's die je ooit zal bezitten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik de foto/video filmrol restoren zonder risico?
Ik heb 10GB aan zeer belangrijke video's en foto's op mijn iPhone staan (kleine van 0-6 maanden, de belangrijkste foto's die je ooit zal bezitten ) en ik wil alles backuppen zonder de photo libary te vernielen. want in het verleden is het al eens mis gegaan.
Via iPhonebrowser kom ik uit op User\Media\DCIM\101APPLE. Deze data kopieer ik naar mn PC. Kan ik dan vervolgens deze bestanden kopieëren naar een iPhone die schoon is geconfigureerd? Dus zonder reservekopie van iTunes? Ik wil mn iPhone resetten, compleet vanaf het begin beginnen maar ik wil dan wel al mijn foto's video's in de filmrol terugzetten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom via iPhonebrowser?
Je kan gewoon via de explorer/verkenner naar je gekoppelde iPhone, die wordt gezien als digitale camera. Daar selecteer je alle foto's/videos die je wilt kopieren en voila... Ook geen kans dat je iets verkeerd doet. Daarna kan je ze synchroniseren via iTunes, ze komen dan niet in je "camera roll"te staan maar in een eigen mapje (dat lijkt me toch geen probleem..)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto & Video: Hoe groot zijn bestanden | iMoos | Muziek, foto & video | 1 | 11-01-11 15:35 |
Foto: foto's zwart in filmrol | Hanneke76 | Muziek, foto & video | 14 | 14-09-10 23:13 |
Tip microsim maken zonder risico | togooz | iPhone algemeen | 20 | 23-07-10 13:24 |
Foto's filmrol | BruceSV | Muziek, foto & video | 4 | 22-10-09 21:04 |
Foto: Geen foto's in filmrol | HBosss | Muziek, foto & video | 10 | 09-09-09 12:58 |
|
|