Foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhoneClub! Ik heb namelijk een vraagje, mn computer is gecrasht en ik heb een nieuwe. En ik wil mijn foto's op computer zetten (zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's
Hallo iPhoneClub!
Ik heb namelijk een vraagje, mn computer is gecrasht en ik heb een nieuwe. En ik wil mijn foto's op computer zetten (zonder iTunes enzo) en dat doe ik via Mijn Computer, en als ik op de fototoestel klik zeggen ze dat ik 0 foto's heb terwijl ik er 7000 en iets heb... Weten jullie hiervoor een oplossing? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Oh btw met de iPod van mijn broer is wel alles zichtbaar...
|
|
|||
|
|||
heb je al eens geprobeerd om hem op een andere pc aan te sluiten ? krijg je dan hetzelfde ?
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt Dankjewel!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) | RuudM123 | iTunes | 4 | 24-12-10 23:17 |
Foto: Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op | roelofk | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-10 23:20 |
Foto's | milan13 | iTunes | 2 | 11-05-09 23:16 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
|
|