Probleem muziek afspelen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een met blackra1n gejailbreakte iphone 3GS 32GB en heb een probleem, als ik muziek afspeel op mijn iphone en ik minimalizeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem muziek afspelen
Hallo allemaal,
Ik heb een met blackra1n gejailbreakte iphone 3GS 32GB en heb een probleem, als ik muziek afspeel op mijn iphone en ik minimalizeer het scherm om bijvoorbeeld, te smsen of een andere appilicatie te gebruiken, valt mijn muziek ineens uit. het is niet dat de iphone mijn muziek pauzeert, maar de muziekspeler wordt helemaal afgesloten. dit is natuurlijk erg vervelend omdat ik nu geen andere appilicaties gebruiken kan, ik hoor graag van jullie Wouter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet iemand iets?
|
Labels |
afsluiten, iphone, muziek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Raar probleem: Iphone beeld verkeerde album cover bij afspelen muziek | obi | Muziek, foto & video | 5 | 12-10-10 14:13 |
muziek afspelen op iphone | ddv4apple | iPhone Apps | 2 | 29-08-10 13:09 |
Muziek vanaf pc afspelen | Jordylwd | iPhone Apps | 0 | 10-08-10 21:29 |
Windows: Machtigen muziek afspelen. | spearss | iTunes | 0 | 20-10-09 16:11 |
Muziek Remote Afspelen | stefaaaan | Jailbreak apps en thema's | 11 | 22-01-09 01:47 |
|
|