Foto's uploaden discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen hoe ik de fotos van me laptop kan overzetten naar mijn iphone. kan nu alleen in itunes de gehele map plaatsen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Foto's uploaden
Kan iemand mij vertellen hoe ik de fotos van me laptop kan overzetten naar mijn iphone.
kan nu alleen in itunes de gehele map plaatsen en wil niet alle fotos van deze map op mijn telefoon hebben. Is er een mogelijkheid om zelf fotos te selecteren.uit deze mappen Alvast bedankt Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt het beste op je laptop een speciale map aanmaken waarin je de foto's zet die je op de iPhone wilt hebben. Kies die map als je synchroniseert.
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen om mijn foto's te importeren van mijn iphone naar mijn PC? PC herkent mijn iphone niet. Heb al geprobeerd om via my computter en scanners en camera's mijn Iphone te laten zoeken maar helaas. Help!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
marktplaats foto uploaden? | Qlobster | iPad algemeen | 8 | 17-01-13 12:28 |
Uploaden foto's in Hyves en Facebook | DamianoCardinale | iPhone Apps | 7 | 09-04-11 09:07 |
foto's uploaden | vandersar | Muziek, foto & video | 10 | 02-08-10 10:21 |
Foto/filmpje uploaden | karimp | iPhone Apps | 4 | 09-06-10 11:15 |
Foto's uploaden naar MobileMe | MacFrankieG | Muziek, foto & video | 19 | 29-08-09 19:31 |
|
|