Foto/filmpje uploaden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej ik zat met de vraag of het mogelijk is om een foto of filmpje direct up te loaden naar Hyves en Facebook en of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto/filmpje uploaden
Hej
ik zat met de vraag of het mogelijk is om een foto of filmpje direct up te loaden naar Hyves en Facebook en of het mogelijk is om filmpjes direct op YouTube te zetten? Karim ps dit allemaal met de 3gs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Naar YouTube ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ff onderzoek gedaan op het internet en heb gezien dat je via Hyves en Facebook daarmee foto's kan uploaden
|
|
|||
|
|||
Heb het net ook voor de eerste keer gestest zowel een foto als een filmpje op facebook geplaatst met de iphone en dan met de iphone naar youtube ook het filmpje kunnen plaatsen,funny.
|
|
|||
|
|||
Ja hoor, via de officiële Facebook app kan je gemakkelijk foto's en video's uploaden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
marktplaats foto uploaden? | Qlobster | iPad algemeen | 8 | 17-01-13 12:28 |
Uploaden foto's in Hyves en Facebook | DamianoCardinale | iPhone Apps | 7 | 09-04-11 09:07 |
foto's uploaden | vandersar | Muziek, foto & video | 10 | 02-08-10 10:21 |
Foto's uploaden | karper72 | Muziek, foto & video | 2 | 23-03-10 11:17 |
Foto's uploaden naar MobileMe | MacFrankieG | Muziek, foto & video | 19 | 29-08-09 19:31 |
|
|