marktplaats foto uploaden? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik probeer een foto te uploaden in mijn advertentie op marktplaats, maar ik krijg het niet voor elkaar met mijn ipad? iemand hier ervaring mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
marktplaats foto uploaden?
ik probeer een foto te uploaden in mijn advertentie op marktplaats, maar ik krijg het niet voor elkaar met mijn ipad?
iemand hier ervaring mee want het lijkt me toch gewoon mogelijk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is niet mogelijk omdat je geen file browser op de iPad hebt.
|
|
|||
|
|||
Nope gaat niet gebeuren inderdaad.
|
|
|||
|
|||
nu ik dit zo hoor wist ik het eigenlijk wel, maar het blijft toch vreemd dat het niet kan.
ik heb m'n laptop nog niet verpatst dus het kan nog op een andere manier. bedankt voor de reacties |
|
|||
|
|||
Een ipad is geen laptop...
|
|||
|
|||
een ipad geen laptop!? snap ik, het uiterlijk verraadde dat al een beetje.
ik begrijp dat je geen 1op1 vergelijking kan of mag maken, maar het beperkt toch wel je surf ervaring als je geen foto's kan invoegen. ach ja, we doen het er maar mee. |
|
|||
|
|||
Foto,s
je kunt natuurlijk wel degelijk foto's versturen.
Maar niet invoegen, zoals op marktplaats nodig is. |
|
|||
|
|||
Dan zouden ze bij Marktplaats een app moeten maken. Zoals voor Flickr, FlickStackr.
|
|
|||
|
|||
Het is wel mogelijk foto's te uploaden met de marktplaats app op een iPad. Dit kan niet op de iPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's uploaden vanaf iPhone | mrsrossi | Muziek, foto & video | 3 | 13-01-11 20:59 |
foto's uploaden | vandersar | Muziek, foto & video | 10 | 02-08-10 10:21 |
Foto/filmpje uploaden | karimp | iPhone Apps | 4 | 09-06-10 11:15 |
Foto's uploaden | karper72 | Muziek, foto & video | 2 | 23-03-10 11:17 |
Foto's uploaden naar MobileMe | MacFrankieG | Muziek, foto & video | 19 | 29-08-09 19:31 |
|
|