Foto's uploaden vanaf iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk foto's vanaf de iPhone te uploaden zodat je gewoon een link krijgt? (voor forums e.d) Dus geen gezeur met hyves en twitter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's uploaden vanaf iPhone
Is het mogelijk foto's vanaf de iPhone te uploaden zodat je gewoon een link krijgt? (voor forums e.d)
Dus geen gezeur met hyves en twitter enz. Het liefste ook zonder een account aan te maken Ik vond net bv een imageshack app maar de link werd niet gekopieerd op een of andere manier. Crappy app. Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik hiervoor een picasa account (gmail) en de applicatie Web Albums, kun je meerdere foto's in 1 x uploaden naar picasa, maar ook naar bijvoorbeeld facebook.
maargoed, heeft eigenlijk niks met links te maken.. je moet nogsteeds handmatig links opzoeken. |
|
|||
|
|||
Hmm.. Is hier nog steeds geen oplossing voor?
Soms wil ik foto's niet in een account ofzo, maar gewoon zoals tinypic enz een link. |
|
|||
|
|||
Dat wordt lastig als je geen account wilt denk ik. Ik gebruik Dropbox hiervoor, maar ik gebruik Dropbox ook voor andere bestanden. Voor de rest kan ik niet echt iets aanraden...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Uploaden naar Youtube; vanaf Iphone of vanaf Imac | Multimaniak | Muziek, foto & video | 0 | 26-02-11 13:32 |
foto's uploaden | vandersar | Muziek, foto & video | 10 | 02-08-10 10:21 |
Foto's uploaden | karper72 | Muziek, foto & video | 2 | 23-03-10 11:17 |
|
|