Muziek Remote Afspelen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met volgend probleem. Ik ben opzoek naar een gratis APP waarmee je draadloos vanaf je iPhone muziek kan afspelen op je computer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek Remote Afspelen
Hallo,
Ik zit met volgend probleem. Ik ben opzoek naar een gratis APP waarmee je draadloos vanaf je iPhone muziek kan afspelen op je computer. Nu is het programma signal van alloysoft perfect en precies wat ik bedoel, maar zoals in het andere topic ook al besproken is, moet je een key kopen om te zoeken naar een bepaald muzieknummer in je afspeellijst. Als dit nou een paar cent was, was het geen probleem maar het is redelijk prijzig. Bestaat er een alternatieve app om muziek af te spelen op je vaste pc vanaf je iphone? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Remote in de appstore hiermee speel je je muziek af die op je iphone staat itunes moet wel aanstaan!
|
|
|||
|
|||
Moeten de muziekfiles ook echt op je Iphone staan? Heb namelijk op mijn vaste pc 40 gig aan muziek. Deze nummers wil ik graag bedienen via mij Iphone zonder dat ze zelf op mij Iphone staan. Ia day met dat programma mogelijk?
Bedankt voor je reactie |
|
||||
|
||||
Alleen bedienen of ook afspelen op je iPhone. In het eerste geval zou je in de app store eens naar "Remote" kunnen zoeken. Gratis, van Apple en werkt als een speer samen met iTunes. Zie je op je iPhone netjes de info van het nummer dat speelt in iTunes.
|
|||
|
|||
alleen bedienen, afspelen op iphone hoeft niet.
Maar hoe zit het dan met het volgende: Moeten de muziekfiles ook echt op je Iphone staan? Heb namelijk op mijn vaste pc 40 gig aan muziek. Deze nummers wil ik graag bedienen via mij Iphone zonder dat ze zelf op mij Iphone staan. Ia day met dat programma mogelijk? |
|
||||
|
||||
Ja, dat is precies de bedoeling van "Remote". Je muziek staat in iTunes en speelt ook vanuit iTunes. Je iPhone doet alleen dienst als "afstandbediening" om iTunes aan te sturen. Het enige verschil met een echte afstandbediening op een echte stereo-installatie is dat "Remote" ook weer feedback krijgt van iTunes. Zo kun je op je iPhone de album-art zien van het nummer dat speelt (aangenomen dat er in iTunes album-art in dat nummer zit) en kun je ook op je iPhone het nummer een beoordeling geven welke vervolgens dan weer in iTunes terecht komt.
Gewoon proberen, het is toch gratis. |
|
|||
|
|||
oke relax! ik zal het eens uitproberen en dan posten of dat die 40gig dan ook daadwerkleijk opje iphone zelf moet staan of dat het ook mogelijk is om muziek in de playlist te zitten in itunes zonder te syncen. Moet lukken lijkt mij.
Bedankt! |
|
||||
|
||||
Nee, je zet niets in je playlist maar je hebt dan op je iPhone de playlists van je Desktop computer staan om deze op afstand te bedienen.
|
|
||||
|
||||
bij mij loopt ie vast
als ik mijn 66000 liedjes met iphone remote probeer te controllen
ben ik de enige ?
|
||||
|
||||
Ik gebruik vnc op mijn iphone in combinatie met tightvnc op mijn pc... is Wi-Fi wel een vereiste...
Ik ga toch niet al mijn muziek in itunes zetten..! ben niet achtelijk..! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar anyhoe; 73.000+ deed het nog steeds met Remote, alleen niet zo rap meer natuurlijk. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek afspelen op iphone | ddv4apple | iPhone Apps | 2 | 29-08-10 13:09 |
Muziek vanaf pc afspelen | Jordylwd | iPhone Apps | 0 | 10-08-10 21:29 |
Muziek: Probleem muziek afspelen | wouterm | Muziek, foto & video | 1 | 25-03-10 16:31 |
Windows: Machtigen muziek afspelen. | spearss | iTunes | 0 | 20-10-09 16:11 |
Windows: Muziek op PC afspelen vanaf iPhone | paulmadejong | iTunes | 0 | 10-09-08 01:11 |
|
|