iphone beeld in Foto Negatief discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone met waterschade weer aan de praat gekregen, echter is mijn beeld over het algemeen in fotonegatief te zien. Alleen het settings ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone beeld in Foto Negatief
Ik heb mijn Iphone met waterschade weer aan de praat gekregen, echter is mijn beeld over het algemeen in fotonegatief te zien. Alleen het settings scherm en de contacten lijst zie ik in normale kleuren weergegeven.
Heeft iemand dit eerder gezien of meegemaakt, en is er een oplossing. Nieuwe firmware heb ik al geprobeerd. En het betreft een 3g dus ik kan er niet voor kiezen om het beeld negatief te maken in de settings-> accessibility. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En heb je een backup terug gezet na je nieuwe firmware.
Zo ja, probeer eens geen backup terug te zetten en als "nieuwe iPhone" in te stellen. |
|
|||
|
|||
ik heb via Itunes automatisch de firmware ge-update, en blijkbaar ook een back-up gemaakt (waar hij ongeveer 2,5 uur over heeft gedaan). Ik zal het eens proberen zonder back-up.
Ik neem aan dat dit in de instellingen gewijzigd kan worden? Nu geprobeerd om als nieuwe iphone in te stellen, maar zelfde probleem blijft bestaan. Laatst gewijzigd door Bomans; 19-04-10 om 16:11. |
|
||||
|
||||
Raar dat het scherm "instellingen" wel gewoon weergeven is.
Maar ik vrees toch een beetje voor je scherm dan. Misschien een laten repareren? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk zelf dat het aan de GPU ligt. Echter vreemd dat ik dit probleem nergens anders tegenkom. |
|
||||
|
||||
Probeer bij instellingen>Algemeen>Toegankelijkheid>Wit op zwart te doen!
Edit: Ik las niet goed, ik heb geen idee wat je anders moet doen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Beeldscherm iPhone geeft alles in negatief weer | mvanderburgt | iPhone algemeen | 4 | 09-02-11 11:34 |
Zwart beeld foto's in filmrol Help Help!!!! | mr-3gs | Muziek, foto & video | 3 | 11-01-11 21:59 |
Foto beller klein in beeld | antimaterie | Muziek, foto & video | 2 | 25-11-08 14:32 |
Negatief zwart | Fab1Man | iPhone algemeen | 0 | 06-11-07 11:49 |
|
|