Video's via docking op TV kijken discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een dockingstation gekocht van iLuv. Hierop kan ik m'n iphone plaatsen en me laten wekken. Het werkt allemaal perfect, behalve het video gedeelte. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video's via docking op TV kijken
Ik heb een dockingstation gekocht van iLuv. Hierop kan ik m'n iphone plaatsen en me laten wekken.
Het werkt allemaal perfect, behalve het video gedeelte. Volgens de omschrijving zou je er namelijk ook videobeelden op de TV mee kunnen bekijken. Bij de docking zit een AV-kabel die met 3 plugjes kan worden aangesloten op de TV. In de handleiding staat dat ik de instellingen van de iphone/ipod moet aanpassen. Video's - videoinstellingen- TV uitvoer aan Nu heb ik die laatste optie niet. Wel de keuze tussen PAL en NTSC en breedbeeld. Wie heeft een idee? Ik heb het geprobeerd met een ipod Touch 2nd Gen en een iphone 3G |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Dreambox video stream op IPhone kijken. | unox | Muziek, foto & video | 121 | 14-08-11 23:04 |
video- tv kijken | martton | Muziek, foto & video | 0 | 05-07-10 09:16 |
iphone spaced m tijdens video kijken | V.idunho | Archief | 2 | 15-07-08 15:33 |
|
|