video- tv kijken discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb net mijn iphone en zou graag willen weten hoe of wat ik nou zou moeten doen om bv een filmpje of tv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hallo
![]() ik heb net mijn iphone en zou graag willen weten hoe of wat ik nou zou moeten doen om bv een filmpje of tv te kijken via mijn iphone!! ![]() Ik ben niet echt een techneut in dit soort dingen en hoop een soort makkelijke iets te kunnen vinden met en stappenplan om iets te instaleren hiervoor; please wie helpt me?? ![]() |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Dreambox video stream op IPhone kijken. | unox | Muziek, foto & video | 121 | 14-08-11 23:04 |
Video: Video's via docking op TV kijken | @nnusk@ | Muziek, foto & video | 0 | 12-06-10 23:39 |
iphone spaced m tijdens video kijken | V.idunho | Archief | 2 | 15-07-08 15:33 |
|
|