//

Muziek begint te trippen

Muziek begint te trippen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn originele oordopjes zijn kapot gegaan omdat originele oordopjes nou eenmaal snel kapot gaan. Daarop besloot ik mijn oude Sony mdr-v250 headphones maar weer eens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-06-10, 13:20
Pommes13 Pommes13 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Koffiegat
Berichten: 7
Standaard Muziek begint te trippen

Mijn originele oordopjes zijn kapot gegaan omdat originele oordopjes nou eenmaal snel kapot gaan. Daarop besloot ik mijn oude Sony mdr-v250 headphones maar weer eens te benutten.

Op de een of andere manier begint mijn muziek om de haverklap te trippen. Hij speelt ineens vier keer zo snel af, begint te haperen en springt vervolgens op pauze. Erg leuk als je LSD op hebt, maar best vervelend als je nuchter bent.

Het busje waar de 3.5mm jack in moet is een beetje "uitgelubberd" Ik heb er met een tandenstoker wat stof uitgevist maar het plugje zit dus niet stabiel in het busje. Ik denk dat ie gewoon geen goed contact meer maakt. Mijn Sony headphones doet het vreemd genoeg wel gewoon in andere apparaten.

Een van mijn zelfbedachte oplossingen is om het jackplugje iet platter te maken tussen een bankschroef. Mijn ervaring is echter dat het busje dan nog verder uitlubberd (bij mn mini-disc een paar jaar terug). Vallen dit soort mankementen onder de garantie??

Mzzl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Iphone 3gs begint spontaan muziek te spelen via Ipod scotty Muziek, foto & video 8 13-04-11 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.