muziek naar iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren een iphone! gekocht op de nederlandse antillen. Ik heb de nieuwste versie van itunes gedownload voordat ik mijn iphone aan heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek naar iphone
Ik heb sinds gisteren een iphone! gekocht op de nederlandse antillen. Ik heb de nieuwste versie van itunes gedownload voordat ik mijn iphone aan heb gesloten. Itunes herkend de iphone en zet ook muziek in de map van de iphone op de computer.. zegt ook dat hij synchroniseerd maar er komt geen muziek in de telefoon terecht...de muziek is ook grijs gekleurd... kan iemand me helpen dit op te lossen? THANKS!! HELP ME PLEASE!!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ik al gedaan maar veranderd niets... k snap er niets van...
|
|
|||
|
|||
Ik lees vaak dat mensen hun itunes downgraden zou dat een oplossing kunnen zijn? Ik ben niet zo thuis in deze dingen....
|
|
||||
|
||||
Als je geen muziek op de iPhone ziet zou dat kunnen betekenen dat je muziek niet netjes van id3-tags hebt voorzien. Dit is een goede (Engelse) introductiegids daarvoor: Tagging Songs in iTunes | iLounge. Dat is namelijk de allereerste stap.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie!! ik heb geprobeerd bij 1 liedje steeds de tag te veranderen naar een andere versie en dan deze proberen op de iphone te krijgen door een afspeellijst aan te maken met dit liedje en dan te synchroniseren maar niets... snik... zelfs een nummer wat ik gekocht heb bij itunes (om te proberen) krijg ik niet op mijn iphone!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: muziek naar iphone | laila1986 | Muziek, foto & video | 1 | 13-10-10 20:32 |
Windows: Muziek dubbel naar iphone | stadjer | iTunes | 0 | 23-06-10 01:38 |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
Muziek: Handmatig muziek naar iphone | Hoppieee | Muziek, foto & video | 17 | 21-06-09 05:06 |
muziek naar iphone sturen | Danny88 | Archief | 8 | 22-03-09 22:57 |
|
|