FM Radio op Iphone 4? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum. Ik ben gaan kamperen voor de mobistar store en heb een iphone 4 32 G gekocht. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FM Radio op Iphone 4?
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum.
Ik ben gaan kamperen voor de mobistar store en heb een iphone 4 32 G gekocht. Ik heb eerder de ipod nano gekocht en daar kan je naar een FM radio luisteren. Ik zou dit graag ook doen op de iphone. Kan dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
OT: pas je profiel even aan, FW 1.1.4 op een iPhone 4 lijkt me niet goed |
|
|||
|
|||
Citaat:
1) Ik heb eens gekeken bij instellingen > algemeen en firmware, en daar staat 01:59:00. Ik kan nergens dit vinden in de keuzelijst. 2) Hoe kan je via apps of inline naar de radio luisteren? Bedoel je dan als je Wi-Fi hebt en dan via stream? Een zonnige groet ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Online naar radio luisteren is mogelijk door op je iPhone met safari naar http://www.nederland.fm/ te gaan en daar een radiozender aan te klikken. Als je via een app wilt luisteren moet je er een downloaden vanuit de appstore, bijvoorbeeld tunin.fm icar radio lite. Deze is gratis, er zijn echter ook vele betaalde apps zoals tunin.fm icar radio of ether. Let op! Dit soort dingen verbruiken data en als je geen databundel hebt op je prepay of abonnement dit extra kosten met zich mee zal brengen |
|
|||
|
|||
Ik was benieuwd of er in 2012 al meer info was om offline een fm radio te beluisteren is.
|
|
|||
|
|||
Ik vind streaming radio beter, bij een ingebouwde fm radio heb ik het altijd voor er opeens geruis is, je er niks van hoort ook enz...
|
|
|||
|
|||
Ja, maar dat kost veel data gebruik.
|
|
||||
|
||||
Valt best wel mee
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad. Helaas geen FM radio in de iPhone.
De techniek zit wel in de iPhone 4, echter heeft Apple er voor gekozen om dit niet te gebruiken.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In deze: Broadcom.com - BCM4329 - Low-Power 802.11n with Bluetooth® 2.1 + EDR and FM (Tx and Rx)
http://www.ifixit.com/Teardown/iPhon.../3130/3#s15356 Kan nog niet achterhalen hoe het in de 4S zit... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijkbaar is het FM gedeelte in de Broadcom chip een transceiver en dat zou wel eens het probleem kunnen zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
... en met externe apparaatjes die je onderaan op je iphone plugt ... werkt het daar goed mee en welke zijnde betere merken in die categorie ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Radio Recorder???? + Hulp met Webtechies Radio Recorder. | WT44 | iPhone Apps | 0 | 24-08-10 01:15 |
|
|