wazige foto's na update discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update gedaan te hebben van mijn 3GS naar laatste nieuwe update zijn mijn foto's wazig geworden op mijn Iphone. Kan iemand mij hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wazige foto's na update
Na de update gedaan te hebben van mijn 3GS naar laatste nieuwe update zijn mijn foto's wazig geworden op mijn Iphone.
Kan iemand mij hier een oplossing voor geven wat ik hieraan kan doen Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
na update naar 4.0.1 had ik hetzelfde
oplossing: eenmaal aansluiten via iTunes, bij synchronisatie kiezen voor alle foto's en albums iPhoto synchroniseren, systeem zegt dan: foto's optimaliseren, en daarna was bij mij alles weer perfect. suc6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon update fout. melding dat er foto's af moeten | DarwinIII | Muziek, foto & video | 2 | 15-01-11 22:41 |
Foto's onscherp na software update | Neche | Muziek, foto & video | 3 | 19-09-10 11:12 |
FOTO's zijn NIET NORMAAL na laatste iPhone update | coppens00 | Muziek, foto & video | 4 | 07-07-10 03:39 |
iPhone: Update naar 2.1: sms/foto's/notities kwijt? | daaf85 | Jailbreak | 7 | 12-11-08 19:49 |
|
|