In OS4 foto map/Albums/Filmrol discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand mij te vertellen of je met de nieuwe OS4 ook mappen kunt aanmaken om de foto's of video's te verdelen en deze een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In OS4 foto map/Albums/Filmrol
Weet iemand mij te vertellen of je met de nieuwe OS4 ook mappen kunt aanmaken om de foto's of video's te verdelen en deze een naam te geven ? Ik had gehoopt dat dit het geval zou zijn ,maar ik kan het niet vinden
Zou toch geweldig zijn als dit zou kunnen omdat het een onoverzichtelijke zooi is in de iPhone met al die plaatjes ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook op zoek geweest naar een zelfde functie maar kan niks vinden... jij inmiddels al wat gevonden?
|
|
|||
|
|||
Zoek eens in de App Store, meer dan genoeg programma's die dat kunnen, bijvoorbeeld:
MyPhoto |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Balk "Albums" blijft staan op Filmrol | Hannesman | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-11 16:51 |
Filmrol in de app Foto's | iPhone3GS16GB | Muziek, foto & video | 6 | 25-04-11 23:44 |
Foto: foto's zwart in filmrol | Hanneke76 | Muziek, foto & video | 14 | 14-09-10 23:13 |
Foto's filmrol | BruceSV | Muziek, foto & video | 4 | 22-10-09 21:04 |
Foto: Geen foto's in filmrol | HBosss | Muziek, foto & video | 10 | 09-09-09 12:58 |
|
|