aux aansluitng in auto discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoners, Ik heb Iphone 4 en losse kabel gekocht om muziek van de Iphone af te kunnen luisteren via het audio-systeem van de auto. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aux aansluitng in auto
Beste Iphoners,
Ik heb Iphone 4 en losse kabel gekocht om muziek van de Iphone af te kunnen luisteren via het audio-systeem van de auto. Ik heb de Iphone (Ipod) op maximaal volume gezet. Toch komt de muziek via de autoradio (te) zacht uit de autospeakers. Weet iemand oplossing? grt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip!
Het instellen in de autoradio van het input volume heeft geholpen.
Bedankt voor de tip! |
|
|||
|
|||
Je kan je telefoon in een dock zetten, dit scheelt de helft. Of via A2dp (bleutooth) connecten, mijn radio van 80e ondersteund dat ook en dat is echt te briljant! Ik hoef als ik muziek aan heb niets te doen, na een seconde of 5 gaat het vanzelf over mijn speakers als ik de auto start..
|
Labels |
auto, aux-aanlsuiitng |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone naar auto AUX ingang | bbilsen | iPhone accessoires en onderdelen | 30 | 26-08-08 14:03 |
iphone in de "aux" in auto geplugd | rosenboom | iPhone algemeen | 2 | 02-03-08 19:44 |
AUX verbinding | Dennisf | iPhone accessoires en onderdelen | 23 | 18-02-08 23:41 |
|
|