Foto's en filmpjes per ongeluk gewist discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, weet iemand of de iPhone net als een pc een prullenbak heeft of iets dergelijks waarvan je de inhoud kunt terugzetten? Ik heb per ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's en filmpjes per ongeluk gewist
Hallo, weet iemand of de iPhone net als een pc een prullenbak heeft of iets dergelijks waarvan je de inhoud kunt terugzetten? Ik heb per ongeluk een paar foto's en filmpjes gewist die ik graag zou willen terugzetten. Alvast bedankt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je een reservekopie had gemaakt kan je het via itunes weer terugzetten. Anders niet.
|
|||
|
|||
Dat is duidelijk maar ik ben op vakantie en daarom nog geen back up van deze foto's gemaakt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Angry Birds Seasons per ongeluk gewist, gegevens weg? | Dirk316 | iPhone Apps | 2 | 09-05-11 14:11 |
FW 3.1.2 Eerste jailbreak, worden ook de foto's van de filmrol gewist?? | Empu Besar | Archief | 2 | 21-10-09 15:52 |
Per ongeluk Cydia gewist :( | snaaa | Archief | 8 | 27-04-09 00:28 |
Foto: Help foto's gewist... | Haagze sf2 | Muziek, foto & video | 3 | 30-06-08 23:14 |
Notities per ongeluk gewist | mkouwenhoven | iPhone algemeen | 7 | 20-04-08 10:51 |
|
|