Notities per ongeluk gewist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb per ongeluk een Notitie gewist met belangrijke informatie. Weet iemand of deze te achterhalen is op een of andere manier?!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notities per ongeluk gewist
Ik heb per ongeluk een Notitie gewist met belangrijke informatie. Weet iemand of deze te achterhalen is op een of andere manier?!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is een gestripte unix systeem , wil dus zeggen weg is weg.Bestaat trouwens software om deze en nog andere zaken (sms, enz) te saven op je pc . Althans voor osx toch en waarschijnlijk ook voor windows.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
iTunes maakt toch backups? zit de info daar niet in?
Ik heb na een update wel eens een restore gedaan, en toen was alle info, inclusief notes weer terug. M.a.w. iTunes slaat deze info ook (ergens) ook. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Itunes slaat inderdaad die notes ergens op, maar waar en onder welke vorm heb ik geen idee van. Je kan natuurlijk een restore doen en dan itunes laten herstellen, maar dat is wat drastisch voor notes. Tenzij er ongelooflijk belangrijke informatie in stond.. |
|
|||
|
|||
Ik heb gister een firmware upgrade gedaan naar 1.1.4 en hierbij ook vergeten de notities te backuppen. Niet zo handig . Is het mogelijk door met Itunes de optie: herstellen deze terug te halen? Of is er d.m.v een bestand op de schijf deze te achterhalen wat Itunes ergens plaatst?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
ik heb inderdaad OOK geen backup gemaakt voordat ik overging van firmware 1.1.2 naar 1.1.4. Is er toch niet ergens een mogelijkheid om het notes bestand vanuit iTunes terg te halen? Jan-Peter |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Angry Birds Seasons per ongeluk gewist, gegevens weg? | Dirk316 | iPhone Apps | 2 | 09-05-11 14:11 |
Foto's en filmpjes per ongeluk gewist | iolavide | Muziek, foto & video | 2 | 09-08-10 18:07 |
gegevens gewist | meina | iPhone algemeen | 1 | 13-09-09 21:50 |
Per ongeluk Cydia gewist :( | snaaa | Archief | 8 | 27-04-09 00:28 |
Foto: Help foto's gewist... | Haagze sf2 | Muziek, foto & video | 3 | 30-06-08 23:14 |
|
|