Videoplayer 180 graden draaien discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Allen, Via Mitube download ik youtube videoclips. Als je een videoclip bekijkt kan deze maar op 1 manier worden bekeken. En dat is Landscape ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Videoplayer 180 graden draaien
Hey Allen,
Via Mitube download ik youtube videoclips. Als je een videoclip bekijkt kan deze maar op 1 manier worden bekeken. En dat is Landscape (Iphone naar links draaien). Nu zoek ik een manier om hem de andere kant op Landscape (Iphone naar rechts te laten draaien). Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk ondersteund deze applicatie rechtop kijken niet. Er zijn meerdere applicaties die dat niet doen (YouTube in iOS3).
|
Labels |
180 graden, landscape, video clip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App om scherm 180 graden te draaien (inclusief alle apps) | koekjedebij | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-03-11 22:59 |
Video App met Zoom functie? / 180 graden draaien | industrialbirds | iPhone Apps | 0 | 14-12-09 18:34 |
Productiekosten iPhone 3G S: 180 dollar | bicabo | iPhone algemeen | 2 | 25-06-09 23:23 |
Toetsenbord 90 graden draaien. | Ilona | iPhone algemeen | 1 | 16-01-09 14:52 |
Foto draait 180 graden ipv 90 | Dijkzandt | Muziek, foto & video | 8 | 22-12-08 01:30 |
|
|