Video App met Zoom functie? / 180 graden draaien discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik vroeg mij of er al een app bestaat waarme je ook video-opnames kunt maken in combinatie met een zoom functie. Er zijn al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video App met Zoom functie? / 180 graden draaien
Hoi,
Ik vroeg mij of er al een app bestaat waarme je ook video-opnames kunt maken in combinatie met een zoom functie. Er zijn al talloze apps die dit voor fotografie doen, maar ik kan er nog geen vinden voor video. Ik was ook op zoek naar een mogelijkheid om het camerabeeld in liveview 180 graden te draaien (dat alles dus eigenlijk op z'n kop is), maar dat is wellicht teveel gevraagd. (ik gebruik m'n iPhone als viewfinder op m'n super8 camera met lensadapter) Alvast bedankt voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
video zoom |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video zoom functie Ipad2 | Ton de Vos | iPad Apps | 4 | 25-05-11 20:45 |
App om scherm 180 graden te draaien (inclusief alle apps) | koekjedebij | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-03-11 22:59 |
Videoplayer 180 graden draaien | Stefan0546 | Muziek, foto & video | 1 | 18-08-10 00:15 |
Toetsenbord 90 graden draaien. | Ilona | iPhone algemeen | 1 | 16-01-09 14:52 |
Foto draait 180 graden ipv 90 | Dijkzandt | Muziek, foto & video | 8 | 22-12-08 01:30 |
|
|