Hoe muziekvideo's toevoegen..? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ruime muziek collectie van ongeveer 500 nummers op mijn iPhone (en computer) staan. Nu zou ik graag muziek video's toevoegen. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe muziekvideo's toevoegen..?
Ik heb een ruime muziek collectie van ongeveer 500 nummers op mijn iPhone (en computer) staan.
Nu zou ik graag muziek video's toevoegen. Ik heb op iTunes al geprobeerd of daar misschien een mogelijkheid voor was, maar niets kunnen vinden. Ik zou het wel graag gratis doen omdat ik ongeveer 50% van de nummers al heb gekocht (niet op itunes).. Weet iemand hoe?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben hier ook al even op naar zoek, maar volgens mij zijn die nog niet in Nederland te koop.
Dus mss een account aanmaken bij itunes.com? |
Labels |
itunes, muziek, muziekvideo's, video, video clip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Muziekvideo's : HowTo ? | mvveelen | Muziek, foto & video | 4 | 28-10-09 00:01 |
Video: Video's (muziekvideo's, films) op je iPhone zetten | vanmaanen | Muziek, foto & video | 4 | 12-05-09 17:44 |
Hoe eigen source aan Cydia/installer toevoegen? | TTEL | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 16-10-08 22:06 |
muziekvideo | liek | iPhone algemeen | 3 | 14-09-08 11:27 |
|
|